Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goed bezig Matthijs! Ziet er weer een stuk moderner uit. Zoiets gaat nooit zonder slag of stoot.

Ik kan net als Peter ook niet reageren op je topic. Op andere topics wel zo te zien. Ik kon zonder problemen inloggen op de site, via Tapatalk krijg ik nog een foutmelding.

Call to undefined function set_magic_quotes_runtime() in /var/www/vhosts/vwpassat.nl/forum.vwpassat.nl/initdata.php:382

Betreft Tapatalk op Android. Dit ter info. Succes.

Geplaatst

Ik kan geen foto plaatsen, en mijn net geplaatste bericht is ook weg (of nooit doorgekomen)...inloggen ging bij mij dan wel weer feilloos haha.

Geplaatst

Kans groot daf Tapatalk sowieso niet meer gaat werken, maar als de site verder gewoon goed werkt is prima toch? Ik deed alleen Tapatalk voor de foto’s plaatsen.

Geplaatst

ik heb nog niet gekeken naar de (plugin) Tapatalk..

Geplaatst

ik was ff aan het stoeien met een SSL optie, even browser afsluiten en kijken dat je http:// ervoor hebt en niet https://

Geplaatst
4 minuten geleden, mikerosauer zei:

hier ook niet . komt dat nog  terug ? 

Matthijs is er mee bezig, even geduld of het terugkomt!

Geplaatst
48 minuten geleden, Vinniepilon zei:

Die had ik ook gevonden, maar je kon zien dat iemand online was bij avatar

Dat groene autootje voor je naam ;)

Geplaatst
Zojuist, Vinniepilon zei:

Ja, een bolletje stond er bij mij. 

En nu is het een autootje. Die is of groen of grijs.

Geplaatst

kan iemand even kijken of tapatalk het weer doet?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden