Ga naar inhoud

Forum geupdate naar de nieuwste versie


Vdub

Aanbevolen berichten

Top!

 Nu nog een verzoek. Ik krijg veel te horen dat de mobiele site niet lekker werkt. En ik denk te weten waar dat in zit. En dat is met een kleine aanpassing voor een deel op te lossen.

Als je klikt op "Ongelezen inhoud" krijg je een lijstje met topics. Maar als je daarop klikt gaat 'ie naar het eerste bericht van het topic. Je moet specifiek klikken op de tijd onder de avatar of op het kleine icoontje voor de titel van het topic. Op een normale computer krijg je nog een beetje feedback door de tooltip die aangeeft wat er gebeurt als je op het icoontje klikt, maar op een mobiel is dit niet mogelijk. Daarnaast is het op een mobiel erg klein en is óf klikken op het icoontje vooraan óf klikken op de tijd onder avatar lastig. En dan moet je dat ook maar toevallig weten.

Mijn idee is om achter de link van de titel "&do=getLastComment" toe te voegen (in de template). Op die manier ga je altijd naar de laatst gelezen berichten. Dat zou het voor veel mensen makkelijker maken.

ongelezen_berichten.thumb.png.0220cac6efcd66b740a85e36921d039f.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten geen "touch"-events op die icoontjes, dus ook op iOS zullen er geen tooltips getoond worden. Of bedoelde je dat niet? :P

Maar het is totaal niet inzichtelijk dat je, zeker als je nooit op een desktop komt, op de tijd of op het icoontje moet klikken. Iedereen ramt met z'n patatvingers op die titels van een topic, en dan kom je op de eerste pagina op het eerste bericht uit. Terwijl je verwacht naar de eerste nog niet gelezen reactie verwacht te gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

je wil niet weten hoe vreemd het zoeken is naar die vertalingen..

Een topic plaatste martijn v o in 3C   staat in de Taal-pagina als: 

Sleutel: user_own_activity_item
Engels(ORG): %2$s posted %1$s in 
Vertaling: %s plaatste %s in   wat dus niet goed is overgetikt.. nu veranderd in  %2$s plaatste %1$s in  

Nu is de vertaling goed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Vdub zei:

anders kom je na het aanklikken zometeen nooit meer op pagina 1 uit.

Wanneer zou je dat willen? Als je dat nog niet gelezen hebt, kom je daar sowieso wel op uit. Maar kan me niet voorstellen dat je naar de eerste pagina zou willen als je die al gelezen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Vdub unpinned this topic
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden