Ga naar inhoud

Forum geupdate naar de nieuwste versie


Vdub

Aanbevolen berichten

35 minutes ago, Passat Rdi said:

Deze mobiele functie mis ik het meest. Was veel overzichtelijker. Nu zie ik 1 topic bv wel 10 keer apart onder elkaar staan omdat er 10 keer gereageerd is. Zal wel wennen zijn misschien. Verder ziet het er mooi uit, maar vind het persoonlijk niet overzichtelijker dan bij de oude mobiele versie. 

Je moet ff een nieuwe “stream” aanmaken met wat jezelf wil zien als nieuwe feed. Of door “create new stream” of een reeds bestaande stream aanpassen en op “save stream” drukken. Een stream kan ook gewijzigd worden in de mini icoontjes. Ik heb er nu twee. “Alles” (gelezen-ongelezen) en 1tje waarin ik zelf heb deelgenomen.

D0297242-FD41-4904-8B14-0A7630F48143.jpeg

25401B65-0868-4EA6-B37D-B61765C82CB1.jpeg

B49CF6F1-EB7B-4656-B2D8-3EDCBD0DD788.jpeg

aangepast door Flying Dutchman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dus niks instellen meer since die drie streepjes het niet meer doen. Wordt er een beetje gek van een update is altijd goed maar om alles 180 graden om te gooien zie ik het nut niet zo van.  Ik heb dit trouwens op m'n mobiel heb het forum nooit gebruikt op pc of laptop. 

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Passat Rdi said:

Ik kan dus niks instellen meer since die drie streepjes het niet meer doen. Wordt er een beetje gek van een update is altijd goed maar om alles 180 graden om te gooien zie ik het nut niet zo van. 

Wellicht eerst even via desktop versie? I gebruik op mijn iPad altijd de desktop versie. Moet zeggen dat de site na een schrikmomentje vanochtend en een beetje rommelen in de middag het wel leuker en overzichtelijker vind zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, LOUD said:

Niks mis mee met de update! Ziet er 10 keer beter uit. Vorige leek een beetje windows 98 style ?. Krijg op de iphone wel bij wijzigen wachtwoord dat de site niet veilig is.

Het is hier ook niet veilig dat klopt....................voor je portemonnee.

Het is wel nog steeds besmettelijk die mod virus

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LOUD zei:

Niks mis mee met de update! Ziet er 10 keer beter uit. Vorige leek een beetje windows 98 style ?. Krijg op de iphone wel bij wijzigen wachtwoord dat de site niet veilig is.

er draait ook een ssl-certificaat inmiddels, had de redirect aangezet maar het idee dat er wat misging daardoor.. zal deze e.d.d. wel weer aanzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  Als ik de nieuwste melding krijg op een topic en er zit een bijlage bij zo als hier onder dan zie je niet dat er een bijlage bij staat zie   inbouwen .txt  dan moet je de opmerking openen en dan zie je wel dat het een  bijlage is.

                Hoe stel ik dit in?

Diver reageerde op The-stig's vraag in 3AA

Je kan PDC hebben dan hoor je alleen maar piepjes en zie je niks, met OPS hoor je de piepjes en is het ook zichtbaar, zijn 2 verschillende dingen. In mijn B6 had ik dus PDC, en na ombouwen ( andere module en draden veranderen ) had ik OPS en was het zichtbaar op de RNS OPS inbouwen.txt
aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook het overzicht helemaal kwijt maar dat kan ook aan mij liggen hoor. Het is misschien een autistisch trekje maar ik heb een hekel aan verandering en zeker zo'n radicale als op het forum. Ik kan bijvoorbeeld de verjaardagen niet meer vinden maar alleen nog lezen als toevallig iemand een ander feliciteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet helaas zeggen dat ik de weg helemaal kwijt ben op het "nieuwe" forum, het ziet er wel mooier uit maar vind het een heel stuk moeilijker navigeren nu alles in het engels is en ik niet precies weet hoe ik bepaalde topics terug kan vinden. Ik vind de lay out wel een stuk mooier. Maar is er misschien een mogelijkheid om de taal om te zetten naar Nederlands? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden