Ga naar inhoud
  • 0

Slecht geluid op RCD510 via bluetooth


mipedsg

Vraag

Hoi, ik heb erg slecht geluid op mijn vw radio, een RCD510 voor zover ik weet. Erg irritant.

Wat zoeken levert op dat de RCD510 in een Golf dit ook heeft.

Schijnbaar is daar een software update voor? Alleen zijn de onderdeelnummers voor een golf anders zo te zien.

Ik heb de software versies even bekeken via het verborgen menu:

 

post-23647-0-91323300-1550524573_thumb.jpgpost-23647-0-57274600-1550524581_thumb.jpg

 

Wie heeft ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag nog eens met een andere telefoon geprobeerd: zelfde resultaat.

Ook van die geluidsfragmenten afgespeeld om de stereo kanalen te testen (van YouTube): rechter kanaal werkt, over beide boxen. Linker kanaal klinkt maar heel zacht, eigenlijk niet dus.

Dat het rechter kanaal over beide boxen speelt is wel vreemd. Je zou denken dat dat ergens ingesteld staat? Als er een draadje los zit zou je denken dat het rechter kanaal alleen over de rechter luidspreker zou moeten spelen?

Inderdaad had ik beter gelijk de bedrading door kunnen meten. Probleempje was dat ik geen assistent had toen...

Die doorverbinders heeft een vorige eigenaar achter gelaten. Die vond ik ook toen ik de radio eruit haalde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier staat meer over dit probleem met de RCD510 met mono geluid over bluetooth:

https://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=31390&page=2

Schijnbaar is er een software probleem met de RCD510. De mijne is ook uit 2012, net als in het gelinkte forum beschreven.

Nu de vraag of daar ook een update voor is ondertussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hier staat meer over dit probleem met de RCD510 met mono geluid over bluetooth:
https://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=31390&page=2
Schijnbaar is er een software probleem met de RCD510. De mijne is ook uit 2012, net als in het gelinkte forum beschreven.
Nu de vraag of daar ook een update voor is ondertussen?


Ik kan voor je kijken of ze tussen de flashfiles van VW staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 8-3-2019 at 19:23, maxx007at said:

Kan ook elders, bij de mensen die de flashfiles hebben emoji6.png

ik neem aan dat jij dat dus ook kan?

Alleen wonen we niet om de hoek: ik woon in Limburg: dat zou dan een hele dagtrip moeten worden... Misschien weet je ook iemand van de club wat dichter in de buurt die dit zou kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik neem aan dat jij dat dus ook kan? Alleen wonen we niet om de hoek: ik woon in Limburg: dat zou dan een hele dagtrip moeten worden... Misschien weet je ook iemand van de club wat dichter in de buurt die dit zou kunnen?   

 

Passat Rdi

 

Rob kan dit ook, die woont halverwege tussen jou en mij in

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden