Ga naar inhoud
passatbeginner

eind februari KILL the parrot

Aanbevolen berichten

gelukkig, dat lelijke apparaatje dat vastgeschroefd zit en waar iedereen tegenaan komt met de knie, gaat richting kliko

over 3 weekjes komt er een bluetooth-module in de rns, waardoor het bellen via de RNS-510 verloopt

voor de toekomst denk ik aan de kofferbak, die met een knopje gesloten kan worden, maar ook aan dashcam(s)

ben al beetj zenuwachtig, haha

ae58b5a5a2d1dd675e0d4fe0087a726a.jpg1e37364a741ca43bacd5fd5ca4f5d3d2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedd bezig!! Bt module ideaal.

Knopje om kofferbak dicht te doen? Simpel te regelen en weet je al wat je ervoor nodig hebt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goedd bezig!! Bt module ideaal.

Knopje om kofferbak dicht te doen? Simpel te regelen en weet je al wat je ervoor nodig hebt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

hee roelh

ja, ik heb ooit eens ergens gelezen dat om de kofferbak van afstand of met een knopje te kunnen sluiten, het maar om 1 draadje gaat

ik ga het aldaar vragen hoe het zit

en die dashcams, vette zaak!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

gelukkig, dat lelijke apparaatje dat vastgeschroefd zit en waar iedereen tegenaan komt met de knie, gaat richting kliko

over 3 weekjes komt er een bluetooth-module in de rns, waardoor het bellen via de RNS-510 verloopt

ae58b5a5a2d1dd675e0d4fe0087a726a.jpg1e37364a741ca43bacd5fd5ca4f5d3d2.jpg

Groot gelijk: een auto uit de Passat-klasse hoort niet van die aangeplakte schermpjes te hebben (maar alles mooi geïntegreerd).

Succes !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

GewoonJoey, via een forumlid heb ik een afspraak gemaakt met een zaak die er verstand van geeft en netjes werk levert

we gaan zien wat het wordt, over 2 weekjes

ik reken op 3 a 4 bankjes

ermoet, dacht ik, ook nog wat in vagcom gedaan worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja hoor, heel heel fijn, die lelijke parrot is weg en vanaf nu gewoon bellen via RNS 510

via een gerespecteerd forum-lid ben ik aan het contact gekomen, dieseltje bedankt!

prima gedaan van die André

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden