Ga naar inhoud
  • 0

Wat hoort hier normaal te zitten


markiedam

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb hetzelfde, ook zon lelijk ding op het dashboard en mijn auto is standaard geleverd met een 315 die al BT heeft... Dus ja.

Heb wel een touch adapter gehad maar dat gaf problemen met bellen omdat mn telefoon met zowel de rns verbonden was als met de touch adapter. Werd vaak zomaar uit het niets de service lijn van VW gebeld

 

Maar binnenkort komt er wat anders moois voor terug op die plek

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke thanks... bluetooth werkte gewoon in de auto. Wat kan de touchadapter nog eventueel extra? Kan ik deze ergens scoren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke, dankjewel.. zoals in de foto te zien mist het schermpje.. heeft deze er dan wel bij gezeten?

 

Daarnaast, de RNS 310 (of 315) heeft toch ook al bluetooth?

Ik weet niet of de 310 geleverd is met bluetooth. De 315 wel, maar de meesten hebben het niet. Mijn 315 is geleverd met bluetooth en dab+.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke, dankjewel.. zoals in de foto te zien mist het schermpje.. heeft deze er dan wel bij gezeten?

 

Daarnaast, de RNS 310 (of 315) heeft toch ook al bluetooth?

310 heeft sowieso geen bt.

Bij de 315 zijn sommige modellen wel geleverd met bt en andere weer niet.

Dan heb je dus een bt module nodig.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een touch adapter was voor de basic telefoon module nodig. De adapter is er in 2 varianten, eentje met een LCD scherm en eentje met alleen 2 of 3 knoppen.

Er is dus al een upgrade geweest als je de touch niet meer nodig hebt.

Als je nu een nieuwere BT module hebt, kun je de touch wegprogrammeren en krijg je alle schermen in je radio zichtbaar en evt in je MFA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Cool spul!, echter zo te zien meer voor opervallkige schade dan 'grote' gaten.. denk dat ik ga zoeken naar een iPhone houder (met lader) welke hiervoor in de plaats kan komen.

 

Of... ik laat het gewoon lekker zitten en stoor me er niet aan :)

aangepast door markiedam
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden