Ga naar inhoud
  • 0

DSG vragen


dieseltje

Vraag

Vraagje over de DSG bak.

Om goed te functioneren heeft de DSG computer input nodig.

Informatie over stand gaspedaal, toerental motor maar ook remmen, en koppelsignaal.

Hoe kun je die checken. vooral remsignaal en signaal dat de bak moet ontkoppelen als hij bijna stilstaat.

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vraagje over de DSG bak.

Om goed te functioneren heeft de DSG computer input nodig.

Informatie over stand gaspedaal, toerental motor maar ook remmen, en koppelsignaal.

Hoe kun je die checken. vooral remsignaal en signaal dat de bak moet ontkoppelen als hij bijna stilstaat.

Heb je problemen met de bak. Want als dat niet goed gaat zul je dit wel merken lijkt me

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit bij mij in de aansturing. Heb ACC achteraf ingebouwd en nu een paar keer gehad dat bij follow-to-stop de motor afslaat, dus blijkbaar krijgt de bak niet het signaal van ontkoppellen binnen.

Dus wil ik checken of dit ergens uit te lezen is.

 

Ook heb ik dit topic aangemaakt voor algemene issues van DSG bakken, als soort verzamel topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit bij mij in de aansturing. Heb ACC achteraf ingebouwd en nu een paar keer gehad dat bij follow-to-stop de motor afslaat, dus blijkbaar krijgt de bak niet het signaal van ontkoppellen binnen.

Dus wil ik checken of dit ergens uit te lezen is.

 

Ook heb ik dit topic aangemaakt voor algemene issues van DSG bakken, als soort verzamel topic.

Dat vind ik ook een wel een goed idee.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is je coding nu wel juist in de abs voor dsg met acc. Coding in de acc module. Misschien dat je nog iets over het hoofd heb gezien. Je hebt veel moeten coderen en terugzetten steeds. Misschien dat er iets toch niet helemaal goed staat. Verwacht het niet bij jouw, maar je weer nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@bm-er

Ergens moet nog een signaal van de ABS komen dat er geremd wordt, zodat de bak bij heel langzaam rijden ontkoppeld

dit heeft volgens mij niks met je rempedaal van doen toch? hij viel toch uit op de ACC? wordt er dus geen rempedaal aangeraakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden