Ga naar inhoud

Waves Maxxaudio 3 software


Diver

Aanbevolen berichten

Ik heb Windows op nieuw op mijn Dell computer geïnstalleerd  maar mis nu de software voor Maxxaudio 3. Aangezien het een oudere laptop is kan ik de software niet meer bij Dell halen, ze zeggen dat ze het niet meer hebben. Heb Waves ook al een mailtje gestuurd maar die zeggen dat ik bij Realtek moet zijn. dus komt het neer op het bekende kastje naar de muur. Nu is mijn vraag natuurlijk heeft iemand het voor mij.  

 

Dell XPS15 L501 X  Windows 7 Pro 64 bit

 

Ik wacht geduldig

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij meer om welke drivers ik nodig heb en waar ik ze kan vinden, het probleem is duidelijk, maar kan ze bij Dell niet meer vinden. Heb al gebeld maar ze zeggen dat ze er geen back-up meer van hebben. Maar bedankt voor je link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel geluid maar alles kraakt, en ik zie nergens de maxxaudio software plus dat de knop daar voor dus ook niet werkt. Het zou allemaal in de realteck software moeten zitten maar vind maar eens de goede driver, dit zelfde geld voor de goede quickset software heb al 2 versies geprobeerd maar zijn waarschijnlijk beide niet goed. De conclusie is dus welke Hoe wat en waar.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij meer om welke drivers ik nodig heb en waar ik ze kan vinden, het probleem is duidelijk, maar kan ze bij Dell niet meer vinden. Heb al gebeld maar ze zeggen dat ze er geen back-up meer van hebben. Maar bedankt voor je link.

Dag Jan

 

In de link staat een link naar de driverpagina, je moet daar je serienummer van je laptop opgeven en vervolgens zou je de juiste drivers moeten vinden.

 

Anders overwegen om over te stappen naar Windows 10, die werkt met een ander driverpakket.

 

Groeten

 

Patrick

post-27222-0-37865200-1549368255_thumb.jpg

aangepast door PatrickDS
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden