Ga naar inhoud

Ervaring Navi van sygic


Passat Rdi

Aanbevolen berichten

Sygic zelf ook jaren gebruikt. Zowel op telefoon als op navigatiesystemen. Is altijd goed bevallen.

Uiteraard zijn er net als bij veel software ook mogelijkheden om het kosteloos te bemachtigen. Maar als je er netjes voor betaald draag je iig bij aan de doorontwikkeling van de software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vroeger, toen ik nog geen RNS in de auto had, zowel iGo als Sygic gebruikt. Ik vond Sygic vele malen fijner, maar zie nu op de website dat iGo ook erg verbeterd is. Ik vind vooral de inzichtelijkheid van de kosten van iGo tekort schieten. Sygic kost gewoon wat het kost, iGo zegt nergens wat het kost enje zult dus in-app aankopen moeten doen. Ik zou zelf voor Sygic gaan. €17,- voor een navigatie app met verkeersinformatie is natuurlijk geen geld :mrgreen:

 

Maar nu de meesten Sygic een fijne app vinden, zal het wel wat anders worden :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sygic al jaren in gebruik.

En ook gekocht voor de android radio.

kosten zijn door de levenslange kaartupdate peanuts.

 

Enige nadeel vind ik de interface, die loopt echt terug in praktisch nut.

 

Op dit moment heb ik echt ruzie met de stembegeleiding, geluid dempt wel maar de stem komt niet door. Ik ben er nog niet achter wie ik de shculd moet geven: de radio of sygic.

Maar je kan er ook een HUD bij kopen voor je telefoon op het dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook de betaalde Sygic, gebruik het nu weinig.. aangeschaft met de kaart van Florida maar aangezien ik tegenwoordig een USA sim heb en bijbehorende databundel gebruik ik daar Google Maps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden