Ga naar inhoud
  • 0

Hulp nodig ambient voetverlichting


Dieselstoker

Vraag

Ik heb een passat 3c uit 2008 met 3C8 937 049 E boordnet, ik heb voetverlichting geinstalleerd en werkt bij het ontgrendelen en openen van de deur maar in vdcs kan ik ook voetverlichting als ambient aanzetten maar dit pakt hij niet.

Het gaat om een 3C set voetverlichting met + en - met led lampjes erin.

De - zit bij de bestuurderskant op het massa punt achter het kickpaneel en de + zit op pin 7, de sterkte is in te stellen via de MFA. Ik zit al een paar dagen te zoeken op internet zonder resultaat en ben al een hele avond aan het zoeken geweest in vcds maar krijg het maar niet voor mekaar.

 

Is er iemand die weet wat het eventueel kan zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij een 3C8 boordnet heb je ook de mogelijkheid om,

byte 16 bit 7 te activeren - voetverlichting aan tijdens het rijden, je kan zelfs de intensiteit instellen als ik het goed heb. .

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja die had ik al gevonden en die stond ook aan.

Heb het nu uitgezet omdat het niet lekker werkt.

 

Heb het waarschijnlijk al gevonden, de ambient gaat via de dimmer en de ledjes die erin zitten werken alleen als de dimmer op max open staat maar zodra hij iets lager komt dan gaat hij uit en komt hij met geen mogelijkheid meer aan behalve dan contact eraf en opnieuw erop.

 

Echt alleen als vanaf het begin contact de dimmer op 100% staat dan werkt de ambient anders niet.

 

Dus het wordt opzoek naar andere ledjes die de dimmer wel aan kunnen of terug naar normale 10 met rode kleur huls eromheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien zeg ik nu iets doms, maar kun je de plus en min niet omdraaien om rode verlichting te krijgen? En heb je wel het dimlicht aanstaan. Bij mij brandt de ambientverlichting (en dashboardverlichting) alleen als het dimlicht aan is.

 

Ik heb dat zonder die leds van Peter ook rood .
Gewoon met een alie Setje

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Zowel voet- als ambientverlichting? En welke auto? Hoe aangesloten? Welke codering?

aangepast door Tarabass
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien zeg ik nu iets doms, maar kun je de plus en min niet omdraaien om rode verlichting te krijgen? En heb je wel het dimlicht aanstaan. Bij mij brandt de ambientverlichting (en dashboardverlichting) alleen als het dimlicht aan is.

 

Zowel voet- als ambientverlichting? En welke auto? Hoe aangesloten? Welke codering?

Ja en ja . Stand auto. model b7

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij een 3C8 boordnet heb je ook de mogelijkheid om,

byte 16 bit 7 te activeren - voetverlichting aan tijdens het rijden, je kan zelfs de intensiteit instellen als ik het goed heb. .

  • byte 0 bit 2 - voetverlichting
  • byte 16 bit 7  - ambiente verlichting over voetverlichting.
  • byte 25 bit 6 - type voetverlichting (0 = standaard / 1 = LED)

Ja en ja . Stand auto. model b7

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Misschien toch anders bij een b7 :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

  • byte 0 bit 2 - voetverlichting
  • byte 16 bit 7  - ambiente verlichting over voetverlichting.
  • byte 25 bit 6 - type voetverlichting (0 = standaard / 1 = LED)
Misschien toch anders bij een b7 :P
Bij een 3BG is het wel anders iig.

Heb ook de leds van Peter. Bij stadslicht rood verlicht deur dicht en wit bij deur open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een B6 daar kan ik alleen voetverlichting aan en ambient aanzetten.

 

Byte 16 bit 7 staat aan, verlichting is aan maar denk dat deze leds niet tegen dimmen kunnen

Dimmen zie je overdag ook bijna niet . Hij viel dat pas op als het donker is

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden