Ga naar inhoud
  • 0

Dode lijnen in scherm Discover Pro


Gast Skief

Vraag

Hallo,

 

ik ervaar sinds een kleine maand een tweetal "dode" lijnen in het scherm van de discover pro. Deze zie je alleen wanneer de volledige kaartweergave aanstaat (Als deze in de home modus staat zitten de lijnen exact daar waar het donkere gedeelte zit van het scherm (rechts)). Komt dit iemand bekend voor? Is nog geen jaar oud......

 

Heb geprobeerd foto's te maken maar dan zie je ze nagenoeg niet....

 

BTW nog niet naar de dealer geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is exact wat ik ook heb. Inmiddels bij de dealer geweest. Zal een garantieding worden. Reactie van de dealer: "nog nooit eerder gezien".....yeah right.....

Op google en andere forums is dit probleem ook gekend. Foute productie zo bleek.

Dieteren heeft bij mij eigenlijk geen probleem gemaakt. Meteen hadden die een akkoord gegeven voor een nieuw scherm te bestellen. Op 20 min was dit geregeld

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is exact wat ik ook heb. Inmiddels bij de dealer geweest. Zal een garantieding worden. Reactie van de dealer: "nog nooit eerder gezien".....yeah right.....

Plaats dan ook even een foto van jouw scherm in dit topic, en laat aub ook even weten hoe het afloopt met de VW Dealer. In het vervolg kunnen anderen die ook last van dit euvel hebben dan eenvoudigweg dit topic op hun Smartphone laten zien als ze bij de dealer staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden