Ga naar inhoud
  • 0

B8 Koplamp LED kleur om mistlampen mee te matchen


Soullancer

Vraag

Hey Mede-forummers...

 

Denk je alles LED te hebben, vallen je mistlampen buiten de boot..  :mrgreen: 

Iemand enig idee welke kleur temperatuur de LED en DRL's zijn op de B8 met FULL Led PLUS voordat ik misgrijp en alsnog met een andere kleur temperatuur zit?
Was er al wel achter dat de mistlampen H8 lampjes bevatten als ik het goed heb.

Verder nog mensen met ervaring wat goede lampen zijn ter vervanging in de juiste kleurtemp? Halogeen (philips bijv)? Of toch LEDS?

 

 

SjirNhg.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Stief je reactie heeft wel zodanigveel warmte dat het vast nieuwe leden zal uitnodigen om laagdrempelig zo nu en dan te reageren IPV het gevoel te geven meteen weggejaagd te worden als je niet op het forum leeft.

 

@@Roy_01 bedankt, in dat geval blijf ik er maar vanaf. Eerst maar eens wat andere dingen aan de auto doen dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Soullancer

Fijn dat je reageert. Dit is niet bedoeld als belediging maar uiteraard bedoel ik er wel wat mee.

Zoals jij heel goed weet (anders had je je vragen hier niet gesteld) is dit een zeer laagdrempelige forum. De eerste intentie van veel leden (ook die van mij ) is om te helpen. Dat heb ik ook gedaan in mijn eerste reactie in dit draadje. Vaak kijk ik daarna even naar het profiel van de persoon. Als ik dan zie dat dit je 2e post is (eerste van november 2017), dan ga ik idd mijn conclusies trekken. 

 

Een medium/community als dit heeft behoefte aan actieve leden. Natuurlijk kan niet iedereen evenveel bijdragen. Mijn inbreng is ook maar minimaal. Maar vind het gewoon een gebrek aan fatsoen om vragen te stellen, je antwoorden te pakken en vervolgens weer te verdwijnen zonder enige terugkoppeling. Helaas zien we dat best veel en ook daar is dit forum niet uniek in.

 

Ik hoop dan ook dat mijn conclusie over jou te voorbarig was en jij niet tot de hierboven beschreven groep behoort.

Je hebt in ieder geval gereageerd  :wink:

 

Nu je dit toch leest, zijn wij ook wel benieuwd naar jou en jouw B8. Foto's zijn we ook gek op.

Hier kun je een topic over jezelf en je auto aanmaken : http://forum.vwpassat.nl/index.php?/forum/4-ik-ben-en-ik-rij/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 21-1-2019 at 14:45, Soullancer said:

Hey Mede-forummers...

 

Denk je alles LED te hebben, vallen je mistlampen buiten de boot..  :mrgreen: 

Iemand enig idee welke kleur temperatuur de LED en DRL's zijn op de B8 met FULL Led PLUS voordat ik misgrijp en alsnog met een andere kleur temperatuur zit?
Was er al wel achter dat de mistlampen H8 lampjes bevatten als ik het goed heb.

Verder nog mensen met ervaring wat goede lampen zijn ter vervanging in de juiste kleurtemp? Halogeen (philips bijv)? Of toch LEDS?

 

 

SjirNhg.jpg

 

Kan je me vertellen welke LEDS’s je hebt gebruikt! Ik ontvang binnenkort ook een Passat met halogeenlampen en zou graag eveneens updaten naar LED.

Blijkbaar staat de technologie al voldoende ver dat actieve koeling niet meer hoeft. Is dit bij jouw leds van toepassing?

thx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, AlterEgo said:

Kan je me vertellen welke LEDS’s je hebt gebruikt! Ik ontvang binnenkort ook een Passat met halogeenlampen en zou graag eveneens updaten naar LED.

Blijkbaar staat de technologie al voldoende ver dat actieve koeling niet meer hoeft. Is dit bij jouw leds van toepassing?

thx

Dat zijn high LED koplampen af fabriek.

PB9U2kF.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die ombouw zou blijkbaar niet lukken lees ik.

Als halogeenbezitter kan je wel led lampjes in een H7 fitting kopen. En vervolgens deze plaatsen. Maar ik zie door het bos de bomen niet meer.

Welk is een goed merk voor de stadslichten, DRL, mistlampen,... ik hoor het graag van een ervaringsdeskundige ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In mijn Skoda Roomster heb ik H8 LED lampen als mistlamp/DRL , met de apk schakelt de dealer deze uit. 

Dit vanwege de apk en het niet goede bundelen van het licht.

Voor de Passat had ik daar niet zoveel zin in. Ik heb nu witte H8 halogeen lampen. Kleurt matches niet helemaal maar beter dan de oude. En APK proof.

wp-1599650493344-scaled.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen idee of de B8 facelift dezelfde mistlamp steek heeft, maar je zou eventueel die originele mistlampen kunnen proberen.

De B8 facelift heeft namelijk LED verlichting in de mistlampen zitten.

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden