Ga naar inhoud
  • 0

3e remlicht blijft branden


Roland

Vraag

Heren,

 

Het 3e remlicht in de klep van onze station gaat aan/branden als ik de klep dicht doe. Met openen van de klep gaat deze uit, waar moet ik zoeken wat dit kan zijn.

 

Draadbreuk,sluiting...........?

 

Hoor het graag van jullie hoe ik dit zsm kan oplossen, ik heb nu de accupool los gemaakt anders loopt de accu leeg.

 

Grt,

 

Roland

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb vanmiddag aan de rubbers gerommelt, los gemaakt en gekeken of er draad breuk is maar er zit een gevlochten soort buis over de draden dus kan ik de draden niet los zien.

 

Als ik de klep openmaak met de hand gaat het licht uit, ik heb een beetje ertegen aan gebonsd en heb het idee dat het licht nu feller brandt. Kan je dit uitlezen bij de garage en als het die schakelaar is hoe kom ik daar bij?

 

Ik bedoel wat zal ik allemaal moeten losmaken om bij de schakelaar te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik ook gehad, was gelukkig nog in de garantie. Eerst hebben ze het slot vervangen, werd gedacht aan massa probleem. Was niet de oorzaak.

Uiteindelijk hebben ze de kabelboom van de achterklep vervangen. Was kabelbreuk, dit is alleen lastig te achterhalen werd mij verteld.

Was wel een kostbaar verhaal, ze hebben er een dag werk aan gehad.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niels, hadden ze dat niet uitgelezen? 

 

Pas geleden de electrische handrem gereviceerd deze is nog niet ingeleerd, zou het (ook) daarmee te maken kunnen hebben? 

 

Ik denk dat het een massa (probleem) uitdaging is, als het licht aan is van de auto brandt het 3e licht ook flauw?

aangepast door Roland
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden