Ga naar inhoud
  • 0

Geluid radio gaat spontaan zachter


danvis1969

Vraag

Hallo,

 

Ik ben sinds 1 week eigenaar van een nieuwe Passat.

Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat de radio spontaan zachter gaat, net of er boxen uitvallen wat niet het geval is. Het heeft er niet mee te maken dat ik harder of zachter ga rijden, het gebeurt bij dezelfde snelheid.

Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn voordat ik terug naar de dealer gaat en het om een "verkeerde" instelling gaat?

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

mvrgrt Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kun je de Geluidsfocus instellen ?

Bij mij heb ik de keuze uit Voor+Achter, Vo-Li, Vo- Re en achter.

Als ik de 1e keuze pak, dan lijkt het alsof het linkerkanaal wel eens wegvalt. Niet alleen bij radio, ook bij Media SD-Card en BT.

Als ik de focus op Vo-Links set, lijkt dit verholpen

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kun je de Geluidsfocus instellen ?

Bij mij heb ik de keuze uit Voor+Achter, Vo-Li, Vo- Re en achter.

Als ik de 1e keuze pak, dan lijkt het alsof het linkerkanaal wel eens wegvalt. Niet alleen bij radio, ook bij Media SD-Card en BT.

Als ik de focus op Vo-Links set, lijkt dit verholpen

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt en waar je dit kan instellen. Ik heb wel gezien dat ik de fader kan instellen, links-rechts-voor-achter, dat gaat dmv pijltjes. Maar ik weet zo niet of ik daar dan Vo-links kan kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet zeggen dat ik soort gelijk "probleem" heb bij mijn wat oudere rns510, namelijk schommelingen in het volume, lijkt wel lukraak...opties voor snelheids afhankelijk volume zijn allemaal uitgeschakeld..Op hoger volume gaat ie dan wat harder en dan weer wat zachter ongeacht hoe hard ik rij..het is wel storend want als ik dalijk wat versterkend vermogen aan die radio ga hangen, kan ik dat niet hebben..Ik heb persoonlijk het idee dat het bij mij ergens aan de software van de radio ligt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden