Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

T is idd net een Peugeot 508 qua front oid.

Ik vind het ook een hoog peugot en Renault gehalte hebben.

Niet lelijk hoor maar tja.... anders zullen we maar zeggen

Geplaatst (aangepast)

De GT is een stuk mooier en ziet er heel anders uit

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

aangepast door Mario_B7
Geplaatst

De europese Passat zal er toch anders uit gaan zien, de US Passat is namelijk niet op het MQB platform gebaseerd.

Geplaatst

De nieuwe us b8 gt lijkt gewoon op een b7 met golf 7 gti voorbumper 0b4a4cb49a4146b5cd48541dea6be576.jpg

Mario, denk dat je daar een gepimpte US B7 hebt...
Geplaatst (aangepast)

Mario, denk dat je daar een gepimpte US B7 hebt...

Nee dat dacht ik namelijk eerst ook maar het is het 2018 model ,google maar even mien jung

aangepast door Mario_B7
Geplaatst

Toch niet. Kijk maar eens naar de lijn over de zijflank tot boven de achterlichten. Die lijn is anders. Bij de b8 gaat ie echt over de achterlichten maar bij jouw foto gaat ie over in de achterlichten.

Geplaatst (aangepast)

We hadden het over een nieuwe Passat US B8. Dus model 2018 is een oud model, hoe verlt de bumper ook is

Nee ik zei dat ik de GT mooier vindt. En jij zei dat de foto die ik poste geen b8 is maar een b7 , en dat klopt niet want in amerika is dat de b8 ondanks dat ie akelig veel op een dikke b7 lijkt

aangepast door Mario_B7
Geplaatst

Ja Fop. Als je nou eerst goed leest voordat je overal op reageerd :mrgreen:

Hij was off-topic, al het volgende is aan het off-topic gerelateerd en dus niet geldig. Maar ja, ik ben altijd off-topic dus of dit zo’n sterk excuus is weet ik niet????????????
Geplaatst

Hij was off-topic, al het volgende is aan het off-topic gerelateerd en dus niet geldig. Maar ja, ik ben altijd off-topic dus of dit zo’n sterk excuus is weet ik niet

Heb het echt niet over off topic gehad hoor.

Zie je wel. Je reageerd voordat je leest denk ik :mrgreen:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden