Ga naar inhoud
  • 0

Noodloop Passat 2.0 TDI bkp motor


Remko 123

Vraag

Beste leden ik ben remko en rij een Passat 2.0 tdi uit 2006 met een bkp motor erin . Nu is het zo dat de auto af en toe in noodloop gaat . Uitgelezen met vcds en hij geeft overboost pressure aan bij de foutcode . Heb nieuwe filters geplaatst olie vervangen . Turbo laten reinigen met innoteck turbo clean set . 7 kleppenmagneet blok vervangen . Log gemaakt met vcds en de turbo druk is nog steeds aan de hoge kant . Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen voordat ik er een andere turbo op laat zetten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste leden ik ben remko en rij een Passat 2.0 tdi uit 2006 met een bkp motor erin . Nu is het zo dat de auto af en toe in noodloop gaat . Uitgelezen met vcds en hij geeft overboost pressure aan bij de foutcode . Heb nieuwe filters geplaatst olie vervangen . Turbo laten reinigen met innoteck turbo clean set . 7 kleppenmagneet blok vervangen . Log gemaakt met vcds en de turbo druk is nog steeds aan de hoge kant . Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen voordat ik er een andere turbo op laat zetten ?

post-28388-15476576389183_thumb.jpgpost-28388-15476576567523_thumb.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member

Veel leesplezier namens het moderatorteam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voor zover ik het kan zien heb je de vacuumleiding naar de turbo ofzo lek, hij reageert eigenlijk pas bij een te hoog toerental waaruit blijkt dat ie vanaf stationair de Variabele Geometrie niet aantrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste leden . Even een update van de Passat . Alle vacuüm slangen gecontroleerd en geen rare dingen tegen gekomen . Nadat ik vorige week het 7 kleppen magneet ventielblok heb vervangen geen storingen meer gehad . Nog wel even een lange log gemaakt en het valt op dat de de lmm wel af en toe andere waardes meet . Deze schoongemaakt en voor de zekerheid een nieuwe besteld . Auto loopt goed nu . Dank voor jullie reacties

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden