Ga naar inhoud
  • 0

Zelf parameters bekijken/wijzigen MVV speciale connector(kabel


Ronald_p25

Vraag

Ik heb een VW Passat Variant 2.0 DSG uit 2015 en vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een connector/kabel waarmee je alle parameters/instellingen van je auto kunt bekijken en evt kan wijzigen, zoals een VW dealer dat ook kan ?

 

Wat voor connector heb je dan bv nodig en welke software ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben zelf zeer te spreken over het obdeleven apparaatje... kan je alles mee uitlezen en zelf ook programmeren des gewenst.. Heb er zelf mijn nieuwe bluetooth module mee geprogrammeerd en dat ging prima, je kan ook "live" waardes uitlezen. Het enige nadeel is dat het alleen voor android beschikbaar is op het moment en je eigenlijk altijd met internet verbonden moet zijn. Maar goed ik gebruik het op mijn android tablet en maak dan verbinding via een hotspot van mijn telefoon.

 

Dit apparaatje werkt wel alleen op volkswagen.

aangepast door Ralfff
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Iemand ook ervaring met de goedkopere VCDS kabel via AliExpress ?

Vind een kabel van > € 100,- best prijzig namelijk...

Ik zou wel wat voorzichtig zijn bij een B8. Bij een B8 is het sterk aan te raden om de laatste versie van vcds te gebruiken.

 

Als je 100 euro hiervoor al veel vindt, dan is dit niet jouw ding denk ik. Dan kan je als je iets wil laten aanpassen beter langsgaan bij een forumlid die hier wel over beschikt.

 

Met spul van Ali blijf je rommelen, en met origineel ondersteun je ook de verdere ontwikkeling van de software. Zo heb ik mijn kabel ook al 10 jaar, en krijg nog steeds alle updates en dat is toch wel heel prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden