Ga naar inhoud
  • 0

Uitlaat vw passat tfsi 2.0 benzine


Roland

Vraag

Heren,

 

De uitlaat zal een x vervangen moeten worden onder onze passat 2007, ik zag vanmorgen dat de achterzijde met de 2 dempers nog uit 1 stuk bestaat. Bij vervanging zal het 2 delen worden, De uitlaat zit er nu 211.000 km onder, is nog lang niet op maar ..............

 

Ik heb in het verleden bij mijn Golf een nieuwe achterdemper gemonteerd die ik na montage meer geluid gaf. Ja leuk zo een sportgeluid zei iemand............... nou daar heb ik (straks) geen zin meer in.

 

Waar kan ik het beste de uitlaat/delen  halen? de VW dealer ( of is dat echt veel duurder?) of via internet bestellen parts?

 

Hoor het graag van jullie.

 

Grt,

 

Roland   

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou, 1 jaar verder en de uitlaat lekt (weer)op hetzelfde stukje waar die kit zit. Ik heb gezien dat de einddemper bestaat uit 1 gedeelte. Het is niet los verkrijgbaar en ook niet uit 1 stuk dus moet ik het bij de Dealer bestellen 441 € en gemonteerd 537€.

 

VW passat 2006 Highline FSI Turbo ABT benzine

 

Artikelnummer  3AA253609AD

 

Weten jullie een adres waar ik een originele uitlaat wat goedkoper kan kopen? Dit is nog de uitlaat fabrieksaf uit 2006, en hoe makkelijk is het om dat zelf te doen?

 

Tips........................

 

 

Thanks,

 

Roland

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden