Ga naar inhoud
  • 0

update navigatie


Roland

Vraag

Heren,

 

Ik wil een update in cd ( europa) voor onze RNS510 of MFD2( passaat 2007 tfsi.20), ik heb begrepen dat het tot 2014 ondersteund word.

 

Ik weet dat het met mobiel makkelijker gaat navigeren maar heb het niet altijd bij mij (hoeraaaa).

 

Bij wie kan ik terecht voor cd's Europa van 201? Ik heb er nu 2011 inzitten.

 

Hoor het graag.

 

ROLAND 

aangepast door Roland
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

MFD2 is in 2 versies geleverd. In de Passat is altijd de DVD versie geleverd en in kleinere modellen zoals de Golf is hij in CD versie geleverd.

 

Dus als hij af-fabriek is geleverd zal het de DVD versie zijn.

 

Kaarten voor de CD versie worden al enkele jaren niet meer gemaakt, ergens in 2012/2013 was het afgelopen.

DVD versie zijn volgens mij nog te krijgen bij de VW Dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je zilveren druktoetsen hebt is het sowieso een DVD versie. Als je alleen zwarte toetsen en zwarte of zilveren draaiknoppen hebt kan het een CD versie zijn, en dan moet je even kijken welke tekst er op het middelste knopje staat als ik het goed heb, bij de DVD versie staat er mute en bij de CD versie staat er tele.

 

En ook kan je het zien wanneer je naar het Navi scherm gaat, hij vraagt dan om een CD of om een DVD om te kunnen navigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je zilveren druktoetsen hebt is het sowieso een DVD versie. Als je alleen zwarte toetsen en zwarte of zilveren draaiknoppen hebt kan het een CD versie zijn, en dan moet je even kijken welke tekst er op het middelste knopje staat als ik het goed heb, bij de DVD versie staat er mute en bij de CD versie staat er tele.

 

En ook kan je het zien wanneer je naar het Navi scherm gaat, hij vraagt dan om een CD of om een DVD om te kunnen navigeren.

Hoeft niet. Je heb een highline versie. En deze heeft zwarte knopen en ook een dvd lezer. Ik heb zelf bijde systemen nog liggen ook de dvd versie met de navi dvd van 2018 volgens mijn. Maar ben over gestapt naar een 510

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij  mij staat tele dus cd, lastig verhaal dus om ergens een cd te krijgen van jaar 2018 of weten jullie iemand ?

Een kaart op CD van 2018 voor de MFD2-CD bestaat niet, daar zijn ze 5 jaar geleden mee gestopt om die te maken. Dit kaarten systeem is gebaseerd op de MFD1 van eind jaren negentig, dus dan is ruim 15 jaar support voor kaarten nog netjes.

 

Dan wordt het tijd om met je mobieltje te Navigeren of een nieuwe unit aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden