Ga naar inhoud
  • 0

Discover Media Gen 2 maps toevoegen


P00ky

Vraag

Beste forum leden,
 
Als eerste het beste wensen voor 2019.
 

 

Ik heb een Discover media generatie 2 (betreft Passat B8 bouw jaar 2015).

Ik heb de volgende navigatie maps gedownload DiscoverMedia2_EU_AS_1115_V10.7z (European Countries – Bundle 1) deze inmiddels uitgepakt in mijn originele VW SD kaart.
Werkt ook naar behoren en prima.

 

Ik ga binnenkort naar Marokko met de auto ik wil alleen de kaart Marokko kopiëren naar het VW SD kaart onder maps, en niet heel NON-European coutntires bundle 3 DiscoverMedia2_MRM3_1115_V10.7z

  • Update: Datum : 1-10-18
  • Bestandsformaat: 7-Zip : 7-zip
  • Omvang: Europa :

    Australia, New Zealand, Botswana*, Lesotho*, Mozambique*, Namibia*, South Africa, Swaziland*; Reunion*, Brunei, Indonesia*, Malaysia*, Philippines*, Singapore, Thailand, Egypt*, Algeria*, Bahrain*, Jordan*, Qatar*, Kuwait, Morocco, Oman*, Saudi Arbien*, Tunisia, United Arab Emirates*

    *in parts

Anders pas het niet op de SD kaart.

 

Mijn vraag is welke bestanden moet ik kopiëren naar het VW SD kaart voor de juiste Marokko maps
Ik wil alleen het Marokko bestanden kopiëren.

Wie heeft hier ervaring mee en wie kent het mappen structuur?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou beide versies in zijn geheel op een laptop zetten en als je van continent wisselt de hele andere map op het SD kaartje zetten.

Zeker op vakantie zou ik geen truukjes uithalen, straks werkt het niet en dan zit je zonder navigatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou beide versies in zijn geheel op een laptop zetten en als je van continent wisselt de hele andere map op het SD kaartje zetten.

Zeker op vakantie zou ik geen truukjes uithalen, straks werkt het niet en dan zit je zonder navigatie.

 

Dag bm-er,

 

Dat zou wel een idee zijn. bedankt voor het mee denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of een 2e SD kaart kopen

Die kosten iets van 40 ~ 50 euro

 

Dag Dieseltje,

 

Kan ze niet echt vinden SD kaart voor 40 / 50 euro met Morocco, erop, heb jij misschien een juiste link.

 

Bedankt

aangepast door P00ky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat niet om welk lamdet op staat, gewoon een SD kaart voor de radio en dan kun je zelf toch de kaarten er op zetten die je nodig hebt.

 

Dag Dieseltje,

 

Dat werkt niet voor de Discover Media hier moet je een orginele VW SD kaart hebben, anders werkt het niet.

voor de Discover Pro werkt het anders omdat deze een ingeboude SSD heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat bedoel ik ook

Je koopt een 2e originele kaart via Mp

 

Maakt niet uit welke versie kaart er op staat.

Daarop installeer kopieer je de kaart die je hebben wilt.

 

ah dat is inderdaad een geode oplossing ja tuurlijk,

 

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goeie tip! Ik heb er zelf twee (ze hebben 30 euro gekost), zo heb je het voordeel dat je een andere versie kan installeren zonder dat je een goed werkende versie moet opofferen... hier al veel geniet van gehad, want bij de laatste twee updates verliest Spanje een heel aantal minder grote wegen, die bij vorige versies er nog wel opstonden...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden