Ga naar inhoud
Tarabass

PM's archiveren

Aanbevolen berichten

Ik wil wat conversaties archiveren vanuit mijn privéberichten. Ik gebruik daarvoor de link onderaan een gesprek. Het gesprek zou dan, zoals mij eerder wel gelukt is, naar mijn mailbox verzonden moeten worden. Dit gebeurt dus niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb het zelf ook geprobeerd en werkt niet! @@bm-er kan jij hier naar kijken?

Kijken kan altijd :-)

Zal wel morgen worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iemand al tijd gehad? Wil graag mijn inbox opschonen :)

@@bm-er

Ben nu ff aan het kijken. Hopen dat niet verkeerd klik  :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dit opgelost?

Nee, ik heb het ook. Wellicht is het gewoon een producteigenschap.Ik heb nog geen oplossing gevonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, ik heb het ook. Wellicht is het gewoon een producteigenschap.Ik heb nog geen oplossing gevonden.

Zo als bij diverse auto`s :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry maar als ik het goed heb past het dan wel bij het Passat Forum :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben we geen service overeenkomst of iets? Het heeft altijd gewerkt :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben we geen service overeenkomst of iets? Het heeft altijd gewerkt :)

Je gaat nu toch niet in het gangpad liggen schreeuwen tot je je zin krijgt he :angel:  :oops:  :sorry:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je gaat nu toch niet in het gangpad liggen schreeuwen tot je je zin krijgt he :angel:  :oops:  :sorry:

Ik doelde op ondersteuning vanuit IP board. Zolang de software niet illegaal gebruikt wordt, neem ik aan dat we een stukje ondersteuning vanuit invision power mogen verwachten. Al verwacht ik dat het omgevallen is na een aanpassing van "onze kant". Ondertussen lig ik al een maand te schreeuwen in het gangpad hèhè. Nouja, het was een mooie functie :angel:

** free kick ** :mrgreen:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben het wel met Peter eens, ga denk ik naast hem in het gangpad liggen, zo schiet het niet op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, even gecheckt natuurlijk. Maar tot zover lijkt het na de update helemaal niet meer mogelijk om PM'tjes te archiveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden