Ga naar inhoud
  • 0

rns510 bluetooth


passatbeginner

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hjaja, ikweet dat dit by de professionele bedrijven goed en heus netjes gebeurt, en (mede) daardoor ook zo duur is; kennis en materiaal en al het overige (ruimte, electra, verzekeringen) moet immers allemaal betaald worden, door deze professionele bedrijven

 

en daar heb je ook een bepaalde zekerheid voor terug

 

maar als dat ergens anders voor bijvoorbeeld 350 kan, is het prachtig natuurlijk, en wel voor beide partijen

 

maar ik ben pas sinds kort op het forum en weet niet waar te zoeken voor deze tak-van-sport (de vagcomlijst heb ik al wel ergens gezien)

 

a08a70a87393062092d77b0be90b3d75.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Opzich als je de versie met plu&play kabel neemt is het vrijwel inpluggen en de kabel netjes wegwerken via het standaard traject.

En vragen staat vrij. Misschien is er wel een handig forumlid die bij jou in de omgeving woont en jou wel wil helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zojuist mensen weggebracht naar vliegveld zestienhoven en op terugweg aan frame zitten kl*ten.... gelukt!

 

frame is los, kabeltje heb ik laten zitten

 

twas makkelijker dan gedacht, mits je weet welke kant op er geklikt moet worden (van beneden naar boven, dus)

 

en morgen op zoek naar de 4x schroef?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat @@roelh aangeeft; check op youtube. Daar staan erg veel nuttige filmpjes op. De schroeven (torx) heb je er zo uit. Hou alleen even in de gaten dat de metalen krammetjes aan het frame er niet af springen. Had ik laatst en moet je zo’n dom krammetje zien te fixen.

Ik heb dr ook 1 kapot...

Zijn die via alie te koop?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Opzich als je de versie met plu&play kabel neemt is het vrijwel inpluggen en de kabel netjes wegwerken via het standaard traject.

En vragen staat vrij. Misschien is er wel een handig forumlid die bij jou in de omgeving woont en jou wel wil helpen.

nav is nu los en uit te schuiven

 

wat nu?

nu dat plug&play ding bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

roelh, je link doet het niet, maar ik begrijp dat ik by alibaba moet wezen?

 

en dieseltje, je adviseert om een plug&play kabel aan te schaffen...

want hoe heet zo'n kabel EN van waar naar waar moet-ie lopen?

 

 

of kan ik deze plug&play-kabel ook ergens in regio rotterdam aanschaffen?e931743c861f6dd100947f9dca815e28.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Google even en er zijn genoeg aanbieders. Ook omgeving Rotterdam. Online bestellen is vaak 2 3 dagen later thuis. En als je tijd zat hebt, via aliexpress

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

heel veel en uren gegoogeld

 

ik kom uit op:

https://www.procartech.nl/product/rns-510-android-7-inch/

 

ee0d8799e60d758532e53519bffbf606.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden