Ga naar inhoud
  • 0

Passat variant 7-2010 elektrisch lederen interieur inbouwen


Bluemotiondev

Vraag

Mannen/dames, ik heb sinds kort een passat variant bouwjaar 7-2010, half elektrische bestuurdersstoel, ga wil ik dit in de toekomst ombouwen naar een volledig elektrisch lederen interieur incl stoelverwarming, vooral die verwarming mis ik erg..

 

Waar moet ik opletten als ik een interieur koop? Past bijv een b7 interieur er zo in compleet met deurpanelen?

 

Stuur/clima/dashboard wat ik nu heb is al b7 als ik het goed heb?

Climapaneel dus sws incl stoelverwarming zoeken?

En vind de lederen sportstoelen met de gestikte banen erg mooi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Deurpanelen van een b7 passen in de B6 mits kleine aanpassing namelijk de gaten bevestiging voor de bouten in de handvaten zitten op een andere plaats.

Achterbanken van sedan of CC in Variant passen wel maar sluiten niet mooi aan.

 

 

:roll: Wil je een mooi exclusive leder sport stoelen met alle toeters en bellen. :mrgreen:

Heb er 1 die ik van de hand doe, je komt er geen 2de tegen met deze opties.

 http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/44153-rip-r36-individual-onderdelen/?p=829923

aangepast door PassatMotion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zeker een mooi interieur! Alleen in mijn witte passat wil ik echt zwart leder..

Ben ik mee eens, witte wagen hoord een zwarte in te zitten.

Wist niet dat het om een witte ging.

 

B7 deurpanelen in een B6 http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/26152-deurpanelen-van-b7-in-3c/

Kabelboom achterbanken https://www.ebay.nl/itm/191809447093?ul_noapp=true

Topic stoelverwarming aansluiten http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35762-stoelverwarming-aansluitschema/?hl=%2Bzetel+%2Bverwarming&do=findComment&comment=637027

Een Climatronic voor zetelverwarming heb je ook nodig alsook voor de achterste in de middenconsole als je ook achter verwarming wenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb pas geleden ook een leder inyerieur in gebouwt. Een hele nete set in ebay duitserland op de kop getikt.

 

Ook ik heb de b7 deur panelen. Er in zitten.

 

En alles werkt zo als het hoort. In de deuren en bij het interieur.

 

 

3109b6b8e3e4a2c6c8ef2de03c29f0cd.jpgcf33735463c77285b3e8a823bbeb4a09.jpg92d8f512fc1f73269afa1f9397df5152.jpg809243e9d228b87e79ea4422d21caf55.jpg5d89deaa1883d482bbdde502eb4c142c.jpg67f2cd03138223cd8afb24fed6105d32.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stephen had een makkie zijn alles bij elkaar een uurtje of 3 zoet geweest. Alleen de stoelverwarming op de gen 1 clima gooide roet in eten, daar moest een brugje tussen de plus en een pinbezetting dat was ons even ontgaan. Als je een complete boom besteld op kufatec voor stoelverwarming ben je met een half dagje sleutelen klaar. Alleen een extra plus en massa aanleggen aan de bijrijders kant.Die zit niet bij de boom van kufa.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks beide!

Klopt ebay kleinanzeige kijk ik al een tijdje, vorige week stond er een zwarte set incl massage en verwarming voor en achter op ... 350,- euro...binnen 24 uur verkocht..

daar waren alle stekkers afgeknipt. is dus geklauwd materiaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stephen had een makkie zijn alles bij elkaar een uurtje of 3 zoet geweest. Alleen de stoelverwarming op de gen 1 clima gooide roet in eten, daar moest een brugje tussen de plus en een pinbezetting dat was ons even ontgaan. Als je een complete boom besteld op kufatec voor stoelverwarming ben je met een half dagje sleutelen klaar. Alleen een extra plus en massa aanleggen aan de bijrijders kant.Die zit niet bij de boom van kufa.

 

Klopt als de stoel verwarming in een keer goed was gegaan. Waren we zo klaar. Ach ja kan niet altijd geluk hebben

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden