Ga naar inhoud
  • 0

T10 Ledjes werkend krijgen?


GewoonJoey

Vraag

Heb dus van die leuke ledjes gekocht ooit via ali met een afstandbediening om kleuren in te stellen, leek me wel leuk op meetings.

 

Nu is het dus niet zo dat je deze gewoon even wisselt en ze werken ben ik achter gekomen.

 

Wat zou er voor nodig zijn om deze werkend te krijgen?

Als deze werkend te krijgen zijn?

Het zijn T10 lampjes, 12V, 2W en 0.16A

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Misschien een domme opmerking maar heb je de leds ook 180graden gedraaid en getest. Led is richting gevoelig namelijk.

Wist niet dat dit zo was maar dit hebben we wel gedaan.

Ledjes hebben we van links naar rechts geplaats, 180graden gedraaid, beide erin gehad en ook los maar niks werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook het contact uit gezet en licht schakelaar even uit en opnieuw aan. Dat moet namelijk wel als je ze wisselt.

Lampjes zijn gewisseld en daarna is de verlichting pas aangezet.

Wil ze binnekort nog eens gaan testen in de T5 en neem alle tips dan ook even mee.

De voorgangers hebben de ledjes in ieder geval niet gepakt (passat uit 2009 en caddy uit 2009).

 

Mochten er nog meer tips zijn zoals de voorgangers al hebben gegeven hoor ik het graag.

 

Edit:

Bedenk me net dat ze in de passat wel even wat kleuren gaven bij het aanzetten maar daarna niks meer deden.

aangepast door GewoonJoey
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zijn de leds ook canbus proef? Zo niet dan gaan ze niet werken.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoe check ik dit?

Hebben verschillende setjes geprobeerd maar niks werkte.

Beste wat we kregen was een kleine twinkel met aanzetten van de verlichting maar daarna deden ze niks meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe check ik dit?

Hebben verschillende setjes geprobeerd maar niks werkte.

Beste wat we kregen was een kleine twinkel met aanzetten van de verlichting maar daarna deden ze niks meer.

Testen zal niet gaan. Heeft met de in gebouwde weerstand te maken. Wat je nog kan proberen is met lopen de motor of ze dan wel werken. Heb ik met mijn auto ook voor nu. Heb ook leds in zitten. En die moeste canbus proef zijn. Klopt voor de tiguan van ons pa werkt die goed. Bij mijn met opstarten vallen ze na een paar seconde uit. Maar met lopen de motor doen ze het goed. De chef en ik denken dat ik een zwakke accu heb. Die moet ik nog eens vervangen om te testen of ze dan wel werken.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Testen zal niet gaan. Heeft met de in gebouwde weerstand te maken. Wat je nog kan proberen is met lopen de motor of ze dan wel werken. Heb ik met mijn auto ook voor nu. Heb ook leds in zitten. En die moeste canbus proef zijn. Klopt voor de tiguan van ons pa werkt die goed. Bij mijn met opstarten vallen ze na een paar seconde uit. Maar met lopen de motor doen ze het goed. De chef en ik denken dat ik een zwakke accu heb. Die moet ik nog eens vervangen om te testen of ze dan wel werken.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Inmiddels heb ik een setje gevonden welke werken in de bus.

Bij de caddy van mijn neefje doen ze inderdaad hetzelfde, werken gewoon maar vallen vrij snel al uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Inmiddels heb ik een setje gevonden welke werken in de bus.

Bij de caddy van mijn neefje doen ze inderdaad hetzelfde, werken gewoon maar vallen vrij snel al uit.

Oke dan zijn ze helaas niet canbus proef en daar door valt die ook in storing. Maar voor elk probleem is een oplossing.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden