Ga naar inhoud
  • 0

Passat 3c gril demonteren


edwin1973

Vraag

Beste Leden. Omdat bij regen de tweede parkeersensor van links blijft hangen, wil ik de gril demonteren om de sensor na te kijken. Nu las ik in een discussie dat het makkelijk los te halen is. Nu heb ik de 8 torx boutjes bovenop losgehaald....maar onder de kentekenplaat zitten bij mij geen boutjes...(horen er wel, zitten er niet in)...heb het met een lamp bekeken.

De gril wil echter niet loskomen onderaan (bovenaan wel)...en zit toch ergens vast . Wil niks forceren. Heeft iemand een idee?

 

Gr. Edwin

 

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

aangepast door edwin1973
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Onderkant van de gril waar normaal de schroefjes zitten, zit ie ook geklemd met kunstof klemmen die weer vast zitten aan de gril deze moet je iets wippen met een kunstof spatel. Kijk wel uit met dit weer materiaal breekt nu wat gemakkelijker ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En anders haakse slijper hamer en beitel recipro wees maar craetief :mrgreen:

 

Heb je gelijk reden voor R36 front ombouw :angel:

Ja....dat idee ging ook al door mn hoofd, maar ik ben te oud voor een R36 front joh . Originele passat is goed. Zolang alles maar werkt

 

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, ben ook van 73 en reed tot voor kort met een R36 body rond.

Vind het spijtig dat ik de wagen moest strippen, blijft mooi.

Waag je kans zou ik zeggen heb een kompleet R36 body in de aanbieding voor weinig

 

 

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

aangepast door PassatMotion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bedoel, Dennis, dat er letterlijk een schroefje achter de kentekenplaat zat die de boel vasthield. Dit was pas te zien nadat ik de plaat verwijderd had. De linker schroef om de kentekenplaathouder op zijn plek te houden zat achter de kentekenplaat, de rechter schroef niet. De schroefjes die jij bedoelt zitten inderdaad een beetje verstopt, maar die waren er dus al uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bedoel, Dennis, dat er letterlijk een schroefje achter de kentekenplaat zat die de boel vasthield. Dit was pas te zien nadat ik de plaat verwijderd had. De linker schroef om de kentekenplaathouder op zijn plek te houden zat achter de kentekenplaat, de rechter schroef niet. De schroefjes die jij bedoelt zitten inderdaad een beetje verstopt, maar die waren er dus al uit :)

Dus als ik het begrijp zit er dus óók een schroefje achter de kentekenplaat?

 

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden