Ga naar inhoud
  • 0

Problemen met bluetooth en op zoek naar de media in stekker..


Ralfff

Vraag

Hallo beste mensen ik heb het probleem dat mij iphone 7 niet wil verbinden met bluetooth...of hij vindt de telefoon maar geeft aan telefoon not compatible. Nu heb ik al gekeken op dit forum en ik heb de 3C8035730 nokia unit..

Zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen waar ik relatief goedkoop een nieuwere unit kan kopen die wel werkt met mijn telefoon?

 

Mijn volgende vraag is waar kan ik de media in stekker vinden in passat cc van 2010? hij zit niet in het dashboard kastje of de armsteun..heb achter de radio (rns 510) gekeken en daar zit rechtsonder een zwarte stekker...zou dit dan de befaamde media in stekker zijn?

 

Bij voorbaat dank..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die zwarte 26 polige ingang achter op je RNS? Hier kan je achteruitrijcamera op. Als er geen stekker (boven in) je dashboardkastje, of onder je armsteun zit dan zit deze mogelijk niet in je auto.

 

Die bluetooth module is nog een heel verhaal.. Misschien kan je gelijk voor een wat duurdere gaan zodat je op deze manier muziek kunt streamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja ik zou graag gebruik kunnen maken van bluetooth voor handsfree bellen...en een usb aansluiting realiseren voor mijn ipod 80gb..Ik ben aardig wat van plan wat betreft audio installatie, maar mocht het niet werken met usb/ipod dan moet ik maar gebruik maken van sd cards of zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee ik heb geen vcds uitdraai...heb wel vandaag een obdeleven binnen gekregen...kan ik daarmee de desbetreffende uitdraai maken? Ik heb de rns 510 met alleen nog die grote zwarte vierkante stekker vrij die bljjkbaar voor de achteruitrij camera is.De rns 510 zelf is niet uitgebreid met alleen nog een groene antenne stekker en nog een paars stekkertje aan de achterkant...bluetooth module van nokia onder bijrijder stoel 3c8035730 (maar niet compatibel met iphone 7)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden