Ga naar inhoud
  • 0

Connected serie of niet


Eriktimmerman

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Connecties Car werkt met een eigen 4G module, en staat los van het feit of de Navi wel of geen sim slot heeft. Zo zit er dan ook een losse 4G antenne in, en die zit achter de achterbumper gemonteerd.

Kan ik dat nakijken?

Of moet ik dan van alles weghalen?

Ik heb wel een ingevoerde Passat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Connected serie heeft idd een eigen 4g module. Hier hoef je niet zelf een simkaart of zo voor te plaatsen.

De mijn volkswagen app maakt hier o.a. gebruik van. Voor CarNet en appconnect kan gebruik gemaakt worden van een eigen sim of eigen wifi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan je zien door dat er in de bestuurder deur een qr code staat. Of op de twee voor ramen in de deuren. Daar staat vaak een stiker met de tekst er op. Zo ja dan heeft de auto dit. Zo nee dan is dit wel achter af in te bouwen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar kan dat ook aangemeld worden dan. Vorig jaar toen ik m'n DM in m'n t6 gebouwd hebt wou ik dit ook laten activeren. Er werd verteld dat dit niet gaat omdat de auto niet voorkomt in de database voor connect. Bijschrijven kon niet. Misschien dat dat veranderd is? Ik praat over een jaar terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar kan dat ook aangemeld worden dan. Vorig jaar toen ik m'n DM in m'n t6 gebouwd hebt wou ik dit ook laten activeren. Er werd verteld dat dit niet gaat omdat de auto niet voorkomt in de database voor connect. Bijschrijven kon niet. Misschien dat dat veranderd is? Ik praat over een jaar terug.

Lees nog even goed wat @@Stief schrijft. Carnet en Appconnect is wat anders dan de Connected Car serie. De eerste twee hebben met de Navi te maken en de laatste, waar dit topic over gaat niet. De laatste werkt ook met een eigen 4G unit met ingebouwde sim kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar kan dat ook aangemeld worden dan. Vorig jaar toen ik m'n DM in m'n t6 gebouwd hebt wou ik dit ook laten activeren. Er werd verteld dat dit niet gaat omdat de auto niet voorkomt in de database voor connect. Bijschrijven kon niet. Misschien dat dat veranderd is? Ik praat over een jaar terug.

App connect kan in gebouwt worden en aan gemeld worden. Dit is een lossen modullen.met een gps antenne en een telefoon antenne. Dus deze werken buiten de auto/radio om. Maar zit tussen de gatway gemonteerd met een verloop kabel. Heb er al verschillende in gebouwt. Let wel op. Aan melden moet met volkswagen accound. En via de daeler anders kan je er niet in komen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

CarNet kan ik wel activeren op de DM, maar je kunt geen account krijgen bij VW omdat je huidige VIN dat niet toelaat.

Ik heb geen idee hoe dat te omzeilen :(

Is het wel mogelijk om de status van de auto dan te bekijken in de dm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb eerder dit jaar een Car-Net account aangemaakt en had allerlei problemen om mijn VIN te activeren.

Ik had nl eerst een type-fout gemaakt en later de juiste toegevoegd.

De foutieve kun je niet via de Car-Net App verwijderen.

Ik raad aan om een Car-Net account aan te maken op je PC en ook vandaaruit de activatie te starten.

Daarna kun je naar je auto gaan om de activatie af te ronden.

Vóórdat je dit allemaal doet, moet je er zeker van zijn dat je een eigen SIM in de auto hebt en dat de data-verbinding goed werkt. Het Car-Net account kun je alleen maar activeren met een goed werkende data-verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden