Ga naar inhoud

nieuwe-auto-lucht


passatbeginner

Aanbevolen berichten

deze heb ik besteld

 

komt begin volg.week

De omschrijving van dit product hahaha

 

''Eerlijk gezegd de geur van nieuw is leuk, maar als u de voorkeur geeft aan de geur van mottenballen, ketchup die ingetrokken is in de bekleding, dieren urine, lichaams geuren en natuurlijk de geur van natte honden, is dit product niks voor u.''

aangepast door StyloM
Link naar reactie
Delen op andere sites

en die andere is nóg slimmer:

 

 

New Car Smell ruikt als een nieuwe auto en is daarom fantastisch

 

echt ook een goed argument!!

 

 

maar het komt overmorgen binnen en we gaan het zien

haha ze hebben wel humor  :smile: 

 

Ik heb de bus ook meteen op de lijst gezet... zal na vergelijken ook zon soort bus halen want die dingen vielen me eerder op maar heb er nooit over gezocht...

Misschien handiger dan steeds zon boompje die na 2 dagen niet meer te ruiken is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mbt New Car Smell, jij hebt een lederen interieur. Volgens mij door PON er in Leusden ingezet (Geen bijtelling voor Leaserijders).

Ga dat nu eens met een goed middel schoonmaken en daarna in het leervet zetten. Dat ga je echt wel ruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ze hebben wel humor :smile:

 

Ik heb de bus ook meteen op de lijst gezet... zal na vergelijken ook zon soort bus halen want die dingen vielen me eerder op maar heb er nooit over gezocht...

Misschien handiger dan steeds zon boompje die na 2 dagen niet meer te ruiken is...

Die kerstboompjes zit een complexe beschrijving bij..

Officieel moet je deze geleidelijk uit de verpakkig halen (staan ook streepjes op aan de achterkant).

Ben benieuwd of je de auto ook weer echt als nieuw kunt laten ruiken.

Vind het zelf ook wel lekker ruiken, heb de laatste 3 jaar elk jaar een nieuwe gekocht maar dit is wel een stuk voordeliger denk ik????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kerstboompjes zit een complexe beschrijving bij..

Officieel moet je deze geleidelijk uit de verpakkig halen (staan ook streepjes op aan de achterkant).

Ben benieuwd of je de auto ook weer echt als nieuw kunt laten ruiken.

Vind het zelf ook wel lekker ruiken, heb de laatste 3 jaar elk jaar een nieuwe gekocht maar dit is wel een stuk voordeliger denk ik

Heb eigenlijk nog nooit eerder de beschrijving gelezen, zal ik ook eens doen, is wel handig :) 

 

Ja, ik heb geen idee, ik volg deze topic en vind die spray wel een interessante gedachte. Zie ze die ook gebruiken bij van die wasstraten als ze het interieur behandelen... 

Elk jaar een nieuwe gekocht? Hoe bedoel je? Een spray of zon boompje  :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eigenlijk nog nooit eerder de beschrijving gelezen, zal ik ook eens doen, is wel handig :)

 

Ja, ik heb geen idee, ik volg deze topic en vind die spray wel een interessante gedachte. Zie ze die ook gebruiken bij van die wasstraten als ze het interieur behandelen...

Elk jaar een nieuwe gekocht? Hoe bedoel je? Een spray of zon boompje :grin:

Ik wist het ook nooit van die boompjes tot ze het vertelde bij het tankstation.

En heb de laatste 3 jaar elk jaar een nieuwe auto gekocht????

Paar keer de verkeerde auto gekocht welke dus binnen het jaar weer ingerolen werd.

Zo hield ik wel de geur van een nieuwe auto.

Werkt super maar is vrij prijzig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist het ook nooit van die boompjes tot ze het vertelde bij het tankstation.

En heb de laatste 3 jaar elk jaar een nieuwe auto gekocht

Paar keer de verkeerde auto gekocht welke dus binnen het jaar weer ingerolen werd.

Zo hield ik wel de geur van een nieuwe auto.

Werkt super maar is vrij prijzig.

haha dat is minder zeg...  

Hoop voor je dat je huidige wagen langer meegaat, maar dat kan ook niet anders met een Passat ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha dat is minder zeg...

Hoop voor je dat je huidige wagen langer meegaat, maar dat kan ook niet anders met een Passat ;)

Deze bevalt goed maar heeft wat meer problemen, staat nu weer bij Twan????

Benieuwd of de nieuwe autolucht behaald kan worden zoals deze is bij een echte nieuwe auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Mbt New Car Smell, jij hebt een lederen interieur. Volgens mij door PON er in Leusden ingezet (Geen bijtelling voor Leaserijders).

Ga dat nu eens met een goed middel schoonmaken en daarna in het leervet zetten. Dat ga je echt wel ruiken!

 

ik weet niet of het echt leer is, hoe kom ik daar achter?

even langs de dealer, ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er een druppel water op laat vallen, wordt die dan opgezogen of blijft die er op liggen?

 

Of een beetje blanke schoenpoets op een plekje uit het zicht, trekt dat er in of niet en kan je alles weer wegvegen.

 

Merk op dat bij af-fabriek leer van VW overla Kunstleer toepast wordt voor alle delen die geen contact met het lichaam hebben. De rest is echt leer.

Of dat bij aftermarket van PON ook zo is, weet ik niet. Volgens mij heb jij aftermarket omdat jij geen VW kleur hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

water blijft gewoon liggen, trekt niet in

 

dus leer?

Dat kan betekenen dat je zetels van PU leder gemaakt is. Maar ook hoogwaardig gedekverfd (zoals bijv Nappa) leder houdt water tegen. Onze bank is bijv van Toledo leder gemaakt en hij trekt echt niet zomaar vocht in.

 

Geschuurd leder is een ander verhaal. Als je dit nat maakt mag je blij wezen dat er geen vlek achterblijft.

 

Zou je eens een stuk bekleding kunnen opzoeken waar je een foto van het zij aanzicht kunt maken? Dat je goed kunt zien hoe het materiaal is opgebouwd? Misschien zit er een stukje los onder de stoel of achterbank?

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

het water blijft liggen en het is geen geschuurd leer, het ruikt wel naar leer, dus het kan ECHT of PU leer zijn....

 

ja, ik kan wel eens een klein stukje pakken en daar dan een foto van maken, die ga ik vandaag/morgen hier plaatsen

 

mocht het echt leer zijn, wat kan ik dan gebruiken voor schoonmaken, en wat te gebruiken om daarna ook nog in te vetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan betekenen dat je zetels van PU leder gemaakt is. Maar ook hoogwaardig gedekverfd (zoals bijv Nappa) leder houdt water tegen. Onze bank is bijv van Toledo leder gemaakt en hij trekt echt niet zomaar vocht in.

 

Geschuurd leder is een ander verhaal. Als je dit nat maakt mag je blij wezen dat er geen vlek achterblijft.

 

Zou je eens een stuk bekleding kunnen opzoeken waar je een foto van het zij aanzicht kunt maken? Dat je goed kunt zien hoe het materiaal is opgebouwd? Misschien zit er een stukje los onder de stoel of achterbank?

ik heb gekeken, goed gekeken, maar ik kan nergens een stukje wegknippen

 

ik zag wel nog een flardje ergens, daar maak ik wel een foto van

 

tijdens het afnemen van stoelen merkte ik wel dat paar vlekjes er makkelijk uitgingen, ik ga steeds meer denken dat het echt leer is, hoewel het patroon dat in het materiaal zit, dat is wel HEEL gelijkmatig (niets natuurlijks aan)

 

hier zal ik ook foto van proberen te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden