Ga naar inhoud
  • 0

Automatische achterklep


Bert 1969

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb een Passat b7 (2012) met automatische achterklep. Nu is mijn vraag of de klep ook op een of andere manier weer met de sleutel dicht te doen is.. of op een andere manier dicht te doen is bij de bestuurdersstoel. Zit namelijk in rolstoel dus lopen naar de achterklep om op het knopje te duwen is lastig als de rolstoel in de bagageruimte staat;-). Rolstoel wordt er ingezet door “robotarm” vanaf de bestuurdersstoel.

 

Gr Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is te toen. Hoeft geen module tussen meen ik. Wel moet er een draad getrokken worden tussen de tank klep bekabeling en de master motor van de elektrische klep. Hoe wat kwa pin bezetting geen idee volgens mij staat het hier sowieso in de kb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties, lees ze nu pas.. kon een en ander niet weer vinden op het forum.

Heb de klep inmiddels op een apparte afstandsbediening zitten. Er zit nu een afstandsbediening tussen van een centrale deurvergrendeling. Deze geeft nu het pulsje voor het sluiten van de klep. 1 nadeeltje van deze manier is dat hij de stroom krijgt van een achterlicht. Deze moet dus branden om de klep te sluiten. Ik had gehoopt dat het achterlicht op de dagrijverlichting aangesloten kon worden. Maar dat kan schijnbaar bij mijn auto niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties, lees ze nu pas.. kon een en ander niet weer vinden op het forum.

Heb de klep inmiddels op een apparte afstandsbediening zitten. Er zit nu een afstandsbediening tussen van een centrale deurvergrendeling. Deze geeft nu het pulsje voor het sluiten van de klep. 1 nadeeltje van deze manier is dat hij de stroom krijgt van een achterlicht. Deze moet dus branden om de klep te sluiten. Ik had gehoopt dat het achterlicht op de dagrijverlichting aangesloten kon worden. Maar dat kan schijnbaar bij mijn auto niet.

Of een geschakelde plus opzoeken ( bij contact uit spanning `s loos )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden