Ga naar inhoud
  • 0

Dab+ zenders


roelh

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

Ik overweeg om dab+ voor de radio aan te schaffen. Weet iemand welke zenders ik dan beschikbaar krijg in de auto?

En dit gaat dan zonder enige data?

 

Mvg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Inprincipe alle radio zenders. En een heel duidelijk verschillen in kwaliteit. Of t ten koste gaat van data? Geen idee. In mijn nieuwe auto heb ik t ook. Alleen daar niet-militaire wel eerst WiFi aan zetten

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een kenwood met Dab+ erin, alle zenders die je thuis (vergelijkbaar met digitenne radiozenders) kan je ontvangenen.

De Dab+ ontvanger sluit je aan op een speciale antenne en verbruikt dus geen data oid.

 

Kwaliteit is goed, geen ruis.

Mijn radio heeft wel de functie dat als Dab wegvalt hij automatisch de analoge zender laat horen in verbeterde kwaliteit, zodat je geen last hebt van het wegvallen van het geluid.

 

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

aangepast door TopMusic
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die antenne is vrij goed, heb hem op het raam aan de bijrijderskant geplakt, die zwarte plakstrip moet wel goed massa maken, dus op blank metaal.

Die sticks die er zijn moet je links laten liggen, dat zijn echt prutantennes.

 

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die antenne is vrij goed, heb hem op het raam aan de bijrijderskant geplakt, die zwarte plakstrip moet wel goed massa maken, dus op blank metaal.

Die sticks die er zijn moet je links laten liggen, dat zijn echt prutantennes.

 

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Ga het toch eens overwegen. Anders pech, maar tot nu toe alleen geluk gehad met de radio nog

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb DAB+ in mijn Discovery Pro en ben er heel tevreden mee. Een berg aan zenders en het signaal is veel stabieler dan analoge zenders. Ook in het buitenland.

Ik kom vaak in Duitsland en luister dan graag naar de DAB-zender “Absolut Relax”. Werkt zo’n beetje in heel Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden