Ga naar inhoud

Wielen coaten of spuiten en zo ja waar?


GewoonJoey

Aanbevolen berichten

Ben bezig met een setje wielen voor mijn t5 en wil deze graag in kleur.

 

Zal gaan om een splinternieuwe set in het grijs.

Ga ik ze laten spuiten of coaten?

Weet het zelf niet zo goed omdat het om een nieuwe set gaat.

 

De vraag is nu dus wat zijn jullie meningen?

Spuiten of coaten? En zo ja, waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij th poedercoaten in Arnhem. Kunnen van alles met je wielen.

TH poedercoat is erg goed. Ik heb ervaring met dit bedrijf. Goede prijzen en top kwaliteit, hun zijn naar mijn weten ook de enige in NL die candy kleuren kunnen coaten.

 

Coaten is sterker maar kan je niet zo makkelijk bijwerken als spuitwerk in geval van schade.

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

aangepast door Mario_B7
Link naar reactie
Delen op andere sites

De "candy" kleuren kunnen volgens mij wel door meer bedrijven worden aangebracht. Wielfix in Apeldoorn is ook een bedrijf dat het prima doet.

 

Poedercoaten is duurzamer dan spuiten. Qua prijs ontloopt het elkaar volgens mij maar weinig.

Ik ken de eigenaar van wielfix, hij heeft een aantal show sets voor mij gedaan,echt super spuitwerk, ook custom kleuren en polijstwerk zijn hun specialiteit , coatwerk besteden ze uit

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wheelcare heb ik vandaag gebeld maar die zitten midden in een verbouwing.

Balen want had hier al van meerdere goeie reacties over.

 

Wil alleen op korte termijn iemand hebben aangezien ik nu haast niet kan rijden met de bus..

De standaard stalen velg is eigenlijk wat aan de smalle kant voor de pk's die de bus nu heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wheelcare in zeeland NB is absoluut een topper, geen ervaring met zijn coatwerk (ook hij besteed dit uit) maar hij is heer en meester in het afdraaien van harten en naafen en richtwerk van randen en tunnels

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Ik had dit adres ook al genoteerd voor het geval ik mijn velgen wil laten bewerken.

Volgens de VW navi zit hij in Odiliapeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb besloten mijn wielen vast te bestellen en deze later een keer te laten coaten.

De bus wordt pas in januari gewrapped dus dan hoeven ze eigen pas in kleur, tot die tijd is zwart een prima kleur.

 

Wheelcare en TH zijn grote kanshebbers, TH zeker aangezien deze de banden ook de,- en monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden