Ga naar inhoud

Ramen tinten


Eriktimmerman

Aanbevolen berichten

Dit blijft natuurlijk heel persoonlijk.

Ten eerste moet je de wettelijke bepalingen in het ook houden voor de voorste ramen.

Daarna zou ik slechts 1 of 2 tinten donkerder pakken voor de andere ramen. En dan alle “achter” dezelfde kleur aanhouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles vanaf de b stijl.

Achterdeuren, achterraam en de 2 zijramen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

In dat geval zou ik voor een lichte tint gaan anders ziet het er heel raar uit als je voorste zijramen niet gedaan zijn.

 

Ik zelf heb het volgende:

 

Voorraam 65%

Voorste portierramen 45%

Achterste portierramen 30%

Achterraam 5%

 

Procenten is de hoeveelheid lichtdoorlaat, niet tint

 

In jouw geval zou 30/35% netjes staan.

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zie je ook vaak bij stations, voorste zijramen niks, achterportieren lichtgetint (50/60%) , achterzijramen nog donkerder (30/20%) en het achterraam nagenoeg zwart. Zo krijg je een verloop van licht naar donker. Dat heb ik zelf ook en dat is meestal het mooist, ook als je niet alle ramen gaat tinten8a3c6309f6fad7da8c9b25ae932f856c.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramen zijn getint, lijkt super.

En voor een leuke prijs €170 in Almelo

Iedereen bedankt voor de reacties.attachicon.gif52345783-4E9D-4FF3-A602-9F7F621E5DD3.jpeg

Ziet dr top uit

En je kenteken is nog zichtbaar hoor...

Tz-07*-*

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dit zie je ook vaak bij stations, voorste zijramen niks, achterportieren lichtgetint (50/60%) , achterzijramen nog donkerder (30/20%) en het achterraam nagenoeg zwart. Zo krijg je een verloop van licht naar donker. Dat heb ik zelf ook en dat is meestal het mooist, ook als je niet alle ramen gaat tinten8a3c6309f6fad7da8c9b25ae932f856c.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Vandaag laten doen bij Glastinter.nl in Emmen.

 

Achterin 20%

Achterportieren 35%

 

Wat mij erg aansprak is dat zij de zijruiten verwijderen waardoor je geen rand krijgt en dus ook geen slijtage van de folie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zie je ook vaak bij stations, voorste zijramen niks, achterportieren lichtgetint (50/60%) , achterzijramen nog donkerder (30/20%) en het achterraam nagenoeg zwart. Zo krijg je een verloop van licht naar donker. Dat heb ik zelf ook en dat is meestal het mooist, ook als je niet alle ramen gaat tinten8a3c6309f6fad7da8c9b25ae932f856c.jpg

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Het kan aan mij liggen, maar ik heb nu mijn derde Passat Variant met getinte achterruiten en er is geen onderscheid in de mate waarin ze getint zijn. Er is alleen onderscheid in wat er voor en na de B-stijl zit, en dat is wel of geen tinting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan aan mij liggen, maar ik heb nu mijn derde Passat Variant met getinte achterruiten en er is geen onderscheid in de mate waarin ze getint zijn. Er is alleen onderscheid in wat er voor en na de B-stijl zit, en dat is wel of geen tinting.

Er is ook geen onderscheid , de foto is van een passat die achteraf getint is, en omdat de voorste zijramen niet getint zijn laten ze de tint verlopen zodat het er beter uitziet

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

aangepast door Mario_B7
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden