Ga naar inhoud
  • 0

235 40 18” ET35 op Passat B7.


Fopperr

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Persoonlijk vindt ik de breedtemaat vd band niet passen bij deze maat velg. 225 is een meer normale breedte voor een 8j velg. 235 op 8j gaat buiten de velg komen en grote kans dat het gaat aanlopen in de wielkuipen bij het inveren icm met de et35. Voor een standaard (niet verlaagde) auto zou dit misschien net gaan.

 

Als je ze zonder banden kan kopen is dat misschien nog een optie

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

aangepast door Mario_B7
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Persoonlijk vindt ik de breedtemaat vd band niet passen bij deze maat velg. 225 is een meer normale breedte voor een 8j velg. 235 op 8j gaat buiten de velg komen en grote kans dat het gaat aanlopen in de wielkuipen bij het inveren icm met de et35. Voor een standaard (niet verlaagde) auto zou dit misschien net gaan.

 

Als je ze zonder banden kan kopen is dat misschien nog een optie

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Op een 8J hoeft echt niet een 235 ik heb een 225 op een 9J

Alleen oppassen met stoepranden. Is Maar wat je mooi vind .

Ik heb liever wat getrokken bandjes

 

 

 

Wat jaren terug had ik zelfs een 185 op een 9.5J velg super getrokken bandjes

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Een 235 band op een 8J velg is een normale combinatie. Of dit gaat passen in combinatie met de "niet voor Passat gangbare" ET waarde is net even de vraag.

 

Wat heb je nu aan zomerbanden/velgen? Kun je aan de hand daarvan niet meten wat er gebeurt als je ze monteert?

aangepast door areikelboom
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kunt toch kijken wat je over hebt met de zomerwielen?

Is veel mogelijk.

Ik heb het inmiddels zelfs voor elkaar gekregen een 9.5J velg met ET35 en een 255/30 band passend te krijgen.

 

Maar heb mijn voorwielen toen gemeten om naar buiten te werken en had ten opzichte van spatboard naar band een cm ruimte, zodoende heb ik gekozen voor spacers van 5mm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden