Ga naar inhoud
  • 0

Xenon hoogteregeling sensor


Mario_B7

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb de 1k0 941 273L maar die is net even anders weer dan die van jouw zo te zien.

Als je een beetje voelt merk je wel in welke richting hij de beste bewegingsvrijheid heeft.

Ik zou hem wel even op nul laten stellen, moet je toch doen omdat er nu een fout voorstaat.

Soms krijg je de lampen niet goed op hoogte gesteld als je hem niet nult.

 

IMG_3718.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de 1k0 941 273L maar die is net even anders weer dan die van jouw zo te zien.

Als je een beetje voelt merk je wel in welke richting hij de beste bewegingsvrijheid heeft.

Ik zou hem wel even op nul laten stellen, moet je toch doen omdat er nu een fout voorstaat.

Soms krijg je de lampen niet goed op hoogte gesteld als je hem niet nult.

 

Ik zie geen verschil, en 1k0941273L is het enige onderdeelnummer dat er voor de passat is dus het lijkt me dat het precies dezelfde zijn

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

aangepast door Mario_B7
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is nog even het proberen waard, zekering eruit en dan krijgt ie een hardere reset dan alleen contact aan.

welke zekering is het? Ik heb ook nog altijd problemen met de hoogteregeling. Met gas geven gaan de koplampen de hoogte in.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rechter zekeringenkast, ik dacht nummer 5 of 7 of 9. Als het origineel is tenminste.

 

Hij zat in de linker en het was nummer 5, rechts naast het dashboard zit er bij mijn auto geen enkele zekering. (auto is van 2008)

Probleem is er helaas niet mee verholpen, dus binnenkort maar aan de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden