Ga naar inhoud
  • 0

Xenon hoogteregeling sensor


Mario_B7

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Maar met een slechte accu zou je veel meer storingen moeten hebben lijkt me. En ik ben er ook nog niet echt achter wat nou precies het probleem is en of er wel een probleem is, maar ik heb het idee dat de bundel niet ver genoeg voor de auto schijnt, ik heb namelijk maar een meter of 5 licht op de weg voor me

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is uitgelezen ,geen foutcodes.

Ik heb de auto net een half jaar en nog niet veel savonds / snachts mee gereden, de laatste paar ritten viel het me pas op dat het licht niet zo ver schijnt en heb eigenlijk geen flauw idee of dit wel goed is of niet.

 

Opnieuw inleren gaat ook met vcds?

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat verklaard een hoop. Waarschijnlijk is die dan afgebroken op het moment dat de koplampen naar beneden stonden. Ik zou hem wel opnieuw inleren, maar ook omdat ik niet weet of dit nodig is. Het lijkt me niet, maar gewoon voor de zekerheid.

 

Het is overigens zo dat AFS aan de hand van de sensoren enkel de koplamp naar beneden afstelt. De basis is dat de koplamp met de hand zo hoog mogelijk wordt afgesteld (op wat APK nog goedgekeurd wordt), en daarna zorgt AFS ervoor dat de koplamp zakt als je bijvoorbeeld een aanhanger aankoppelt. Als je nu handmatig de beugel omhoog zou drukken zouden de koplampen weer omhoog moeten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor info.

Ik ga kijken of ik vd week ergens even op de brug kan omdat mijn eigen garagekrik te hoog is

Mocht de sensor nog goed werken na opnieuw bevestigen dan laat ik het daarbij en anders moet ik iemand zoeken in de buurt met vcds

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net getest maar geen verschil met voorheen... Morgen met vcds opnieuw proberen te caliberen en hopen dat het dan werkt, anders misschien toch proberen dat armpje andersom te monteren en kijken of dat wel werkt icm met calibratie. En anders uiteindelijk toch een andere sensor ben ik bang

 

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden