GewoonJoey Geplaatst 17 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 17 november, 2018 Heb inmiddels een leuke t5 gevonden maar helaas een baseline (was de prijs ook naar). Lekker ouderwets zwengelen en alle deuren los van het slot draaien (wist niet dat dat nog kon op een auto van 2011..) Vroeg me nu af wat er nodig is voor het achteraf inbouwen van centrale deurvergrendeling en waar op te letten. Zit maar 1 sleutel bij de wagen dus zou het liefst gelijk een klapsleutel hebben. Dan wil ik eventueel, aangezien de deurpanelen en alles toch los liggen, meteen elektrische ramen inbouwen. Heb wel even gekeken wat er nodig is maar er staan zoveel opties en mogelijkheden dat ik het al niet meer weet. Prijzen zit ook nogal verschil in. Heb een autotechnische achtergrond dus zou me wel moeten lukken, alleen het elektrische gedeelte zal wat meer moeite gaan geven. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GewoonJoey Geplaatst 18 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 november, 2018 Heb ook gelijk het idee gekregen om eventueel achteruit rij cameratje te instaleren en aan te sluiten op de rns310. Hoop dat iemand me wat verder kan helpen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GewoonJoey Geplaatst 23 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2018 Helemaal niemand met ervaringen betreft achteraf inbouwen van een van deze dingen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 23 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2018 Helemaal niemand met ervaringen betreft achteraf inbouwen van een van deze dingen? Voor een 3c staat in de kb een how to maar voor een T5...... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat Rdi Geplaatst 23 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2018 https://www.weetjewel.nl/ Hier zal het vast staan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GewoonJoey Geplaatst 23 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2018 Voor een 3c staat in de kb een how to maar voor een T5...... Mischien wel hetzelfde? In meestal universeel zoals ik kon vinden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Stephenvanengelen Geplaatst 23 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 23 november, 2018 Nog nooit mee gemaakt. Gedaan wordt ook niet veel om gebouwt. Maar dat kan ook aan ms werk gever ligen. Dat het niet mag. Maar dat even ter zieden. Dan zal je veel moeten aan passen al je het orgineel wilt in bouwen. Of een universeel setje kopen en in bouwen. Zal goedkoper uit vallen. Of je moet geluk hebben met vinden. Maar dan zit je ook nog met de aan sluit schema’s. En of de stroom loop schema’s die moet zien te bemachtigen. Dat is niet heel lastig met de juiste mensen. Maar dan moet je wel de schema’s kunnen lezen van vw. Maar daar ken ik je wel mee helpen. Is niet zo moeilijk. Maar is een behoorlijken klus. En vee draaden trekken. En dan alleen al voor de voor deuren. Wil je de schuifdeuren en de achter deuren ook hebben is een groten ingreep. Maar is niet on mogelijk. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GewoonJoey Geplaatst 24 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 november, 2018 Je ziet veel universele setjes voorbij komen. Ziet er vrij simpel uit en word aangestuurd met een los kastje waar je stroom op nodig hebt (voor zover ik kan zien) Beginnen al vanaf 30 euro incl 2 klapsleutels, moet alleen even bewerkt worden bij een sleutelman. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GewoonJoey Geplaatst 24 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 november, 2018 https://www.cargoods.nl/centrale-deurvergrendeling-met-2-klapsleutels.html?gclid=CjwKCAiAiuTfBRAaEiwA4itUqCxyCHTbZrxie7iuYtzb0g7dsDLmadQhnF7oWoHsujd7kS-p3JUXaxoCepwQAvD_BwE Deze net besteld, gaan het gewoon proberen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Stief Geplaatst 24 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 24 november, 2018 (aangepast) Dit gaat wel werken. Maar is natuurlijk niet oem. Voor je schuifdeur en achterklep zul je een ander soort motortje nodig hebben. Maar het is een start. 24 november, 2018 aangepast door Stief Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 GewoonJoey Geplaatst 24 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 november, 2018 Voorste deuren zijn eigenlijk het belangrijkste, achterklep gaat toch haast nooit open aangezien de zijdeur het makkelijkst is. Zijdeur gaat het meest open met werken maar vaak ook meteen weer op slot vanwege het gereedschap. Heb inmiddels ook wat meer info gevonden over een eventuele achteruitrijcamera. Binnenkort even de radio demonteren en kijken of er een aansluiting zit. Heb dan een camera nodig en een module om alles werkend te krijgen. Zo een aanhanger (alleen) aanpikken is geen doen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
GewoonJoey
Heb inmiddels een leuke t5 gevonden maar helaas een baseline (was de prijs ook naar).
Lekker ouderwets zwengelen en alle deuren los van het slot draaien (wist niet dat dat nog kon op een auto van 2011..)
Vroeg me nu af wat er nodig is voor het achteraf inbouwen van centrale deurvergrendeling en waar op te letten.
Zit maar 1 sleutel bij de wagen dus zou het liefst gelijk een klapsleutel hebben.
Dan wil ik eventueel, aangezien de deurpanelen en alles toch los liggen, meteen elektrische ramen inbouwen.
Heb wel even gekeken wat er nodig is maar er staan zoveel opties en mogelijkheden dat ik het al niet meer weet.
Prijzen zit ook nogal verschil in.
Heb een autotechnische achtergrond dus zou me wel moeten lukken, alleen het elektrische gedeelte zal wat meer moeite gaan geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten