Ga naar inhoud
  • 0

Centrale deurvergrendeling en/of elektrische ramen inbouwen


GewoonJoey

Vraag

Heb inmiddels een leuke t5 gevonden maar helaas een baseline (was de prijs ook naar).

Lekker ouderwets zwengelen en alle deuren los van het slot draaien (wist niet dat dat nog kon op een auto van 2011..)

 

Vroeg me nu af wat er nodig is voor het achteraf inbouwen van centrale deurvergrendeling en waar op te letten.

 

Zit maar 1 sleutel bij de wagen dus zou het liefst gelijk een klapsleutel hebben.

 

Dan wil ik eventueel, aangezien de deurpanelen en alles toch los liggen, meteen elektrische ramen inbouwen.

 

Heb wel even gekeken wat er nodig is maar er staan zoveel opties en mogelijkheden dat ik het al niet meer weet.

Prijzen zit ook nogal verschil in.

 

Heb een autotechnische achtergrond dus zou me wel moeten lukken, alleen het elektrische gedeelte zal wat meer moeite gaan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nog nooit mee gemaakt. Gedaan wordt ook niet veel om gebouwt. Maar dat kan ook aan ms werk gever ligen. Dat het niet mag. Maar dat even ter zieden. Dan zal je veel moeten aan passen al je het orgineel wilt in bouwen. Of een universeel setje kopen en in bouwen. Zal goedkoper uit vallen. Of je moet geluk hebben met vinden. Maar dan zit je ook nog met de aan sluit schema’s. En of de stroom loop schema’s die moet zien te bemachtigen. Dat is niet heel lastig met de juiste mensen. Maar dan moet je wel de schema’s kunnen lezen van vw. Maar daar ken ik je wel mee helpen. Is niet zo moeilijk. Maar is een behoorlijken klus. En vee draaden trekken. En dan alleen al voor de voor deuren. Wil je de schuifdeuren en de achter deuren ook hebben is een groten ingreep. Maar is niet on mogelijk.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je ziet veel universele setjes voorbij komen.

Ziet er vrij simpel uit en word aangestuurd met een los kastje waar je stroom op nodig hebt (voor zover ik kan zien)

 

Beginnen al vanaf 30 euro incl 2 klapsleutels, moet alleen even bewerkt worden bij een sleutelman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voorste deuren zijn eigenlijk het belangrijkste, achterklep gaat toch haast nooit open aangezien de zijdeur het makkelijkst is.

Zijdeur gaat het meest open met werken maar vaak ook meteen weer op slot vanwege het gereedschap.

 

Heb inmiddels ook wat meer info gevonden over een eventuele achteruitrijcamera.

Binnenkort even de radio demonteren en kijken of er een aansluiting zit.

Heb dan een camera nodig en een module om alles werkend te krijgen.

Zo een aanhanger (alleen) aanpikken is geen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden