Ga naar inhoud
  • 0

Veer afgebroken


blue-madness

Vraag

En ja hoor 4 jaar rijden zonder ellende, nu sinds ik de auto wil verkopen vanalles gehad met de Passat! Rij rustig de oprit af en ineens KNAK! Meteen onder de auto gekeken maar kon niks vinden. Na stukje rijden een rare rammel links voor. Ik nog een keer kijken en ja hoor een losse ring onder in de veerpoot. Net bij de garage geweest en het is de bovenste ring en ik denk ook het lager. Zag namelijk een balletje liggen op mn draagarm. Net even een prijs opgaaf gedaan bij de garage en die was 200 euro. Nu maar eens goed nadenken of die met een kapotte Of gemaakte veer verkocht gaat worden. Een 2.0 tdi met 3 ton op de teller levert niet veel meer op dus alles wat je er aan maakt word je alleen maar slechter van. Had ook al meeneem asje vervangen en nieuwe apk maar wat men er voor bied is belachelijk. Snap ook echt niet waarom de waarde zo gekelderd is van de Passat. Het is een super fijne auto alleen te klein voor een gezin met 3 kinderen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En ja hoor 4 jaar rijden zonder ellende, nu sinds ik de auto wil verkopen vanalles gehad met de Passat! Rij rustig de oprit af en ineens KNAK! Meteen onder de auto gekeken maar kon niks vinden. Na stukje rijden een rare rammel links voor. Ik nog een keer kijken en ja hoor een losse ring onder in de veerpoot. Net bij de garage geweest en het is de bovenste ring en ik denk ook het lager. Zag namelijk een balletje liggen op mn draagarm. Net even een prijs opgaaf gedaan bij de garage en die was 200 euro. Nu maar eens goed nadenken of die met een kapotte Of gemaakte veer verkocht gaat worden. Een 2.0 tdi met 3 ton op de teller levert niet veel meer op dus alles wat je er aan maakt word je alleen maar slechter van. Had ook al meeneem asje vervangen en nieuwe apk maar wat men er voor bied is belachelijk. Snap ook echt niet waarom de waarde zo gekelderd is van de Passat. Het is een super fijne auto alleen te klein voor een gezin met 3 kinderen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Ik heb nog toplagers en rondom veren liggen voor een 3c

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is inmiddels al gefixed. Wel raar dat ik geen meldingen heb gehad van de berichten na mijn laatste bericht. Heb me dood gezocht naar onderdelen en hier hadden club leden ze gewoon liggen. Ik heb ze gevonden in Friesland en laten verzenden naar Brabant. Wel ideaal dat post.nl

 

Was trouwens een gebroken veer aan de bovenkant en het lager was lagerloos

aangepast door blue-madness
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier was het zelfde eigenlijk. Parkeren, sturen en drempels. Ik had een andere complete poot geregeld. Oude poot wilde niet los dus koppelstang maar doorgeslepen en andere erop.

 

Nu maar eens kijken of ik hem ergens in kan ruilen want dan vang ik er nog meer voor dan zo verkopen. Het ergste is dat handelaren net doen of een passat het slechtste gemaakte model is. Pfffff allemaal voor dubbeltje op eerste rang. Ze bieden nog minder dan inruil of wijkopenautos.nl (50% eronder nog) en fan moet ik hem nog brengen ook hahahh

 

Auto heeft volle apk, meeneemas is gemaakt, 40 dkm geleden d-riem vervangen. Veer vervangen. Ik zie alleen maar plus punten hahaha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is inmiddels al gefixed. Wel raar dat ik geen meldingen heb gehad van de berichten na mijn laatste bericht. Heb me dood gezocht naar onderdelen en hier hadden club leden ze gewoon liggen. Ik heb ze gevonden in Friesland en laten verzenden naar Brabant. Wel ideaal dat post.nl

 

Was trouwens een gebroken veer aan de bovenkant en het lager was lagerloos

Je krijgt geen meldingen als er in een topic is gereageerd. Wel als je getagd bent of geliked.

Regelmatig forum checken is de remedie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Barry helaas te veel moeten werken de afgelopen tijd dus niet echt tijd gehad voor mezelf om forums bij te houden hahah. Diesseltje, Ik zou dat graag willen alleen word onze dochter te groot en zal ik dus anabole moeten tanken met 3 kleine kinderen is het nog net te doen. Nu rechts de jongste van bijna 3 in zo'n peuter stoel, links die van 6 op een zit verhoger met rugleuning en in het midden onze lange meid van 10 er tussen gepropt. Kwa breedte kan ze het nog wel hebben gezien ze een sprietje is alleen haar voeten kan ze niet plaatsen op de bult in het midden dus zit ongemakkelijk wijdbeens met de voeten onder onze stoelen en schuin voor de benen van haar broertjes. Oftewel na 15 min is het meestal oorlog op de achterbank. De stoeltjes in andere volgorde lukt ook niet omdat er dan stoeltjes scheef gaan zitten. Dus al met al Heb ik niet veel keus hahah

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden