Ga naar inhoud
  • 0

Advies koppeling 2.0 fsi hoofd en slave cylinder


thabomb

Vraag

Heren ik zou graag jullie advies willen en als iemand een kosten indicatie heeft zou top zijn.

 

Mijn koppelingspedaal blijft soms hangen, nu is deze al meerdere keren ontlucht.

Nu geeft de dealer aan dat mijn koppeling slecht is en moet worden vervangen.

 

Ik lees dat je ook eerst het cylindertje achter je pedaal kan vervangen om te zien of dat wat uithaalt anders is het mogelijk de hoofdcylinder.

Is die achter het pedaal zelf te doen? dat ding kost maar iets van 50 EU zag ik.

 

Nu blijf ik max nog een jaar in de auto rijden dan wordt het tijd voor wat nieuwers. iemand enig idee van de kosten complete koppeling met cylinders?

 

Het is een passat 2.0 FSI sedan met BLR blok 150-pk.

188000km gelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zou beginnen met de cilinder te vervangen, zeker als de Blijft Hangen door lucht, kan ook de cilinder op de bak zijn.

 

In de auto vervangen is meestal een Kl... klus omdat ie aardig verstopt zit, maar meestal wel te doen. Misschien moet je alleen de koppelingsschakelaar opnieuw inleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou beginnen met de cilinder op de bak. Ik heb dat laast ook voor gehad met de passat van ons pa. Ook een 2.0fsi BLR. En daar lag ook de koppeling uit. Orgineel bij de dealer moet je kwa onderdelen rekening houden met een klijne 1000€ aan onderdelen. Kan nog meer zijn. Weet het niet percies meer.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden