VWdriver91 Geplaatst 19 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2018 Hallo Leden en liefhebbers, Wat een vreemde ideeen van Volkswagen over verlichtingen. https://www.autoweek.nl/nieuws/volkswagen-belicht-verlichting/ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 19 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 oktober, 2018 Vreemd? Verbaas me er eerder over dat het nog niet wordt gebruikt. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 20 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2018 Hebbon. Mooi een app om eigen tekst in te geven 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mario_B7 Geplaatst 20 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2018 Ik ken een bedrijf dat achterlichtunits customized met dit soort ledmatrixpanelen. Je moet alleen wel zelf je units opsturen richting amerika. Geen goedkoop spul maar wel erg gaaf. Gemiddeld kost een ombouw 1300€ Sent from my CLT-L29 using Tapatalk 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat Rdi Geplaatst 20 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 oktober, 2018 Nu ben ik gek op mods maar zie hier echt het nut niet van. 0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.