Ga naar inhoud
  • 0

Lichtsterkte aanpassen van dagrijverlichting


maarten80

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heren,

 

Is het mogelijk om de lichtsterkte van de dagrijverlichting iets aan te passen? Ik heb namelijk de mistlampen vervangen met led-lampen.

https://www.xenonlamp.nl/30w-highpower-canbus-led-6000k-mistlicht-h7-4441

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb denk ik een soortgelijke situatie, als ik de knop op auto heb staan brand drl erg fel, als ik de knop 1 stand verder draai naar stadslicht en dan de knop uit trek om mistlicht te activeren dan gaat de drl met 50% helederheid branden. Ik wil dat de drl gewoon op volle sterkte blijft samen met de mistelichten (led), was dit bij jou ook het geval?

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb denk ik een soortgelijke situatie, als ik de knop op auto heb staan brand drl erg fel, als ik de knop 1 stand verder draai naar stadslicht en dan de knop uit trek om mistlicht te activeren dan gaat de drl met 50% helederheid branden. Ik wil dat de drl gewoon op volle sterkte blijft samen met de mistelichten (led), was dit bij jou ook het geval?

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Dat mag dus.niet bij wet .oom agent zal hier voor schrijven.

Met vdsc moet dit kunnen lijkt me

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb denk ik een soortgelijke situatie, als ik de knop op auto heb staan brand drl erg fel, als ik de knop 1 stand verder draai naar stadslicht en dan de knop uit trek om mistlicht te activeren dan gaat de drl met 50% helederheid branden. Ik wil dat de drl gewoon op volle sterkte blijft samen met de mistelichten (led), was dit bij jou ook het geval?

 

Ik heb de mistlampen als drl in gebruik, dus mijn echte drl aan de binnenzijde zijn uitgeschakeld via vagcom. Als ik de knop op auto heb staan branden de drl verlichting (dus de mistlampen aan de buitenzijde) op 30% en S’avonds en als bochtverlichting gewoon 100%

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb denk ik een soortgelijke situatie, als ik de knop op auto heb staan brand drl erg fel, als ik de knop 1 stand verder draai naar stadslicht en dan de knop uit trek om mistlicht te activeren dan gaat de drl met 50% helederheid branden. Ik wil dat de drl gewoon op volle sterkte blijft samen met de mistelichten (led), was dit bij jou ook het geval?

 

Ik heb de mistlampen als drl in gebruik, dus mijn echte drl aan de binnenzijde zijn uitgeschakeld via vagcom. Als ik de knop op auto heb staan branden de drl verlichting (dus de mistlampen aan de buitenzijde) op 30% en S’avonds en als bochtverlichting gewoon 100%

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Toen je de drl in de koplampen heb uitgeschakeld via vcds kon je toen ook iets zien over een dim functie voor de drl in dimlicht stand?

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden