Ga naar inhoud
  • 0

Dsg optimalisatie


GBB

Vraag

Goedemiddag mede forummers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Passat B8 met de 2.0 DSG. Graag wil ik deze een chip laten geven in combinatie met het aanpassen van de DSG bak aangezien ik veel positieve verhalen lees over het aanpassen van de DSG bak in combinatie met een vermogenstoename. Ik heb bij bijvoorbeeld TVS Engineering goede reviews gelezen en dit is bij mij redelijk in de buurt in vergelijking met andere bekende tuners in Nederland.

Heeft er iemand hier ervaringen met TVS en ervaringen met het chippen en optimaliseren van DSG bak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom op het forum!

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member

Veel leesplezier namens het moderatorteam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het gaat om het aanpassen van de DSG bak kan je best wel naar TVS Engineering gaan. Ze noemen zich niet voor niets "de DSG-dokter". Voor tuning gaat mijn voorkeur uit naar JD Engineering of VAG techniek (doen allebei ook aan DSG-optimalisatie). Alleen als ik echt een speciaal project zou hebben zou ik naar TVS toe gaan voor tuning. Ik heb overigens ervaring met zowel TVS als VAG techniek, niet met JD. Voor het overige blijft het ook een persoonlijke keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 8-10-2018 at 14:29, GBB said:

Goedemiddag mede forummers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Passat B8 met de 2.0 DSG. Graag wil ik deze een chip laten geven in combinatie met het aanpassen van de DSG bak aangezien ik veel positieve verhalen lees over het aanpassen van de DSG bak in combinatie met een vermogenstoename. Ik heb bij bijvoorbeeld TVS Engineering goede reviews gelezen en dit is bij mij redelijk in de buurt in vergelijking met andere bekende tuners in Nederland.

Heeft er iemand hier ervaringen met TVS en ervaringen met het chippen en optimaliseren van DSG bak?

En? waar heb je voor gekozen en hoe bevalt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden