Ga naar inhoud

Voor welk model wil je aanschaffen  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke model wil je aanschaffen

    • Passat 3B/3BG ronde ogen/drukknop
      7
    • Passat 3B/3BG ovale ogen/drukknop
      0
    • Passat 3C/3AA ronde ogen/drukknop
      10
    • Passat 3C/3AA ovale ogen/drukknop
      3
    • Passat 3G ronde ogen/drukknop
      1
    • Passat 3G ovale ogen/drukknop
      0
    • Ander model (stuur PB)
      2


Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben bezig met de inventarisatie van de automattensets.

De sets(€60,=) zijn in de kleur zwart, dik, luxe velourse uitvoering met dik hakstuk, 4 matten, 2 voor, 2 achter, logo op bestuudersmat

 

Ivm de leesbaarheid gaan we denk ik voor de onderste/rechtse optie

matvoorbeeld.jpeg

Geplaatst

Boven de tekst kan je stemmen

 

Welke van de 3C heb jij in de passat zitten , oval of ronde.

 

Want ik weet niet welke ik erin heb zitten of zijn ze allemaal het zelfde ?

Geplaatst

Welke van de 3C heb jij in de passat zitten , oval of ronde.

Want ik weet niet welke ik erin heb zitten of zijn ze allemaal het zelfde ?

Als ze allemaal hetzelfde waren was er geen keus geweest ovaal of rond.

 

 

Matten komen rond de 60 euro

  • 4 weeks later...
Geplaatst

Wanneer kunnen wij bestellen? 

Ik ben bezig met de inventarisatie van de automattensets.

De sets(€60,=) zijn in de kleur zwart, dik, luxe velourse uitvoering met dik hakstuk, 4 matten, 2 voor, 2 achter, logo op bestuudersmat

 

Ivm de leesbaarheid gaan we denk ik voor de onderste/rechtse optie

attachicon.gifmatvoorbeeld.jpeg

Geplaatst

Is het mogelijk om een setje te bestellen met clublogo voor mijn ‘mini-passat’ (Golf 7) ben wel toe aan een nieuw mattensetje..... dus als dat met clublogo zou kunnen :-)

Geplaatst

het lijkt erop dat er 16 mensen/mattensets sowieso besteld moet worden?

Geplaatst

Gaat dit nog lukken voor de kerst? zou leuk zijn als dit onder de kerstboom zou liggen :)

Heb je niks aan onder de boom. Kan ze beter in de auto leggen

Geplaatst

En voor mij ook svp :)

 

Helaas moet ik hier van af zien. Lijkt mij niet een probleem aangezien er nog niet besteld is.

Geplaatst

je moet ze inderdaad niet onder de kerstboom  leggen, dan komen er naalden op van de boom

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden