Zal me eerst even voorstellen.mijn naam is ronald woon in huizen en heb onlangs een mooie vw passat 1.8t uit 2002 gekocht.staat nu 212000 op de teller en rijd heerlijk...maar nu ongeveer een 2 weken geleden begon die in te houden en liep zeg maar als je het zo hoorde op drie poten..als je voor het stoplicht stond begon die een beetje te hakkelen.als je dan weer reed liep normaal maar wel had ik het gevoel dat die tijdens het rijden toch wat onrustig liep.
Heb toen het gashuisklep eraf gehaald en schoon gemaakt.deze is opnieuw in zijn bassisten gezet en kreeg er een mooie uitdraai bij dat bij cilinder 1 en 4 misfire was.
Heb nu een nieuwe tempratuursensor liggen die moet er nog in.
De auto loopt nu een stuk rustiger en stoot en hakkeld niet meer.
Hij loopt nu ongeveer 1000 a 1100 toeren stationair.alleen gisteren moesten we de caravan naar de stalling brengen.en op een gegeven moment was daar me motormanagementlampje weer.die brand dus nu weer.
Mijn vraag is dan ook wat zou het kunnen wezen dat die zo hoog stationair loopt in plaats van de 800 toeren die die moet draaien?
Vraag
Ronald1970
Hallo allemaal.
Zal me eerst even voorstellen.mijn naam is ronald woon in huizen en heb onlangs een mooie vw passat 1.8t uit 2002 gekocht.staat nu 212000 op de teller en rijd heerlijk...maar nu ongeveer een 2 weken geleden begon die in te houden en liep zeg maar als je het zo hoorde op drie poten..als je voor het stoplicht stond begon die een beetje te hakkelen.als je dan weer reed liep normaal maar wel had ik het gevoel dat die tijdens het rijden toch wat onrustig liep.
Heb toen het gashuisklep eraf gehaald en schoon gemaakt.deze is opnieuw in zijn bassisten gezet en kreeg er een mooie uitdraai bij dat bij cilinder 1 en 4 misfire was.
Deze storingen kwam men te voorschijn.
P0507-staionair regeling toerental te hoog.
P1297-verbinding turbolader-gasklep/druk afval.
P1128-multiplikatieve mengselkorrektie 1/systeem arm.
P1136-aditieve mengselaanpssing lucht(cil.1)systeem arm.
P0300-verbrandings probleem herkend/foutief.
P0301-verbrandings probleem cilinder 1 foutief.
P0304-verbrandings probleem cilinder 4 foutief.
Ik heb nu lmm vervangen.
Bougies en bobines.
Injectie reiniger erin gedaan.
Heb nu een nieuwe tempratuursensor liggen die moet er nog in.
De auto loopt nu een stuk rustiger en stoot en hakkeld niet meer.
Hij loopt nu ongeveer 1000 a 1100 toeren stationair.alleen gisteren moesten we de caravan naar de stalling brengen.en op een gegeven moment was daar me motormanagementlampje weer.die brand dus nu weer.
Mijn vraag is dan ook wat zou het kunnen wezen dat die zo hoog stationair loopt in plaats van de 800 toeren die die moet draaien?
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten