Ga naar inhoud
  • 0

VCDS download 18.x.x


wulfke

Vraag

even wat raar na een update daarjuist van versie 18.x.x naar de laatste 18.9.0 versie heb ik dat de kabel wel wordt herkend maar ik kan met geen enkele controller nog verbinding krijgen in mijn passat.

Hij ziet wel alle modules die erin zitten maar kan er geen verbinding mee krijgen. Dus ik zie in het startscherm wel alle toetsen van de module die ik kan aanklikken maar bij elke klik krijg ik "no response from controller".

1 keer heb ik een lijst gekregen van de gateway en kreeg ook te zien welke versie erin zat met de lijst met module welke ok en niet ok waren.

Bij de test geeft hij aan dat de kabel in orde is en dat hij met de auto is geconnecteerd .

Ik vermoed dat er iets mis is met de update maar ik kan helaas niet terug gaan naar een vorige versie gezien mijn vorige versie welke in mijn downloads zit versie 15.7.4 is en deze werkt niet meer met mijn kabel (kan deze niet vinden).

Heeft er nog iemand een recente versie (maar niet de nieuwste) zodat ik eea kan uitsluiten wat er verkeerd is.

ook de led op de kabel knippert niet meer zoals hij vroeger deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Speciaal voor Rachid:

 

Üzgünüm çocuklar, Hollandaca bilmiyorum. Belki birisi bunu benim için çevirir:

 

2004'ten beri geçerli olan herhangi bir meşru Ross-Tech arayüzüne sahip olan herkes VCDS 18.9'u kullanabilir. Herhangi bir işlevsellik almadık!

 

@@wulfke'nin bir Micro-CAN'si var ve bunlar, dün yayınladığımız versiyonda (18.9.0.1) kırıldı. Bu, bugün tamir ettiğimiz bir hataydı ve indirme sayfamızdaki yeni bir sürüm (18.9.0.2) şimdi mevcut. Bu Micro-CAN ile iyi çalışıyor.

 

Evet, mevcut arayüzlerimiz için en yeni işlevler geliştiriliyor, ancak daha eski bir arayüz kullanıyor olsanız bile, her yeni sürümle daha yeni ve daha iyi veriler elde edersiniz. Yani bir şeyleri kırdığımızı düşünüyorsanız, bize bildirin, bize bir e-posta gönderin veya forumumuza gönderin.

 

-Uwe-

 

Zozo netjes hoor Martijn.

Alleen Rachid spreektbgeen Turks. Ik wel. :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welcome here :thumb:

Thank you.  Due to the language barrier, I won't stay long.   I just wanted to clear up any misconceptions about updates, and to apologize for any confusion the bug in the version we published yesterday's may have caused.   

 

-Uwe- 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thank you.  Due to the language barrier, I won't stay long.   I just wanted to clear up any misconceptions about updates, and to apologize for any confusion the bug in the version we published yesterday's may have caused.   

 

-Uwe-

 

You can stay as long as you want. We've got a lot of Rosstech users on our forum. Your stay here will be helpfull :angel:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

@@wulfke has a Micro-CAN, and the support for those was broken in the version we published yesterday (18.9.0.1).  This was a bug that we fixed today and a new version (18.9.0.2) is now available on our download page.   This works fine with a Micro-CAN.

-Uwe-

 

Als ik tussen de lijnen lees lijkt het erop dat enkel de gebruikers met een Micro-CAN kabel er hinder van zouden ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik tussen de lijnen lees lijkt het erop dat enkel de gebruikers met een Micro-CAN kabel er hinder van zouden ondervinden.

 

If I read between the lines it seems that only the users with a Micro-CAN cable would be bothered by it.

Correct.     HEX+CAN interfaces were not affected. 

 

-Uwe-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Correct.     HEX+CAN interfaces were not affected. 

 

-Uwe-

the new-gen HEX-NET interface is way faster then the old ones, especially when trying to log al lot of fast changing engine-data, the only 'bad' thing is that if you disconnect the obd-port the VCDS often hangs/crashes and that wasn't with the older cables.I think i will buy another one this month as a spare/replace the older cables.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden