Ga naar inhoud
  • 0

Knop verlichting blijft uit bij ch/lh.


Passat Rdi

Vraag

Nu de donkere dagen weer Beginnen valt mij iets op. Toen ik m'n b6 had en het donker was branden mijn rode interieur verlichting mee bij het ontgrendelen van de auto. Aangezien ik de binnenverlichting altijd uit hebt staan valt de rode ambiance altijd mooi op s, avonds. Ook bij thuis komst bleef de rode interieur verlichting 30sec na branden als je de auto op slot had. Nu bij de b7 cc brand enkel maar de interieur verlichting mee en de buiten verlichting. Ik zal graag weer de rode knop verlichting gelijk Weer aan willen hebben bij ontgrendelen of vergrendelen. Iemand enige idee of dit überhaupt mogelijk is met een b7 bcm misschien iets van een verborgen byte/bit.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zijn er mensen met een b7 die bij het ontgrendelen s, avonds in het donker met de lamp schakelaar op auto stand de rode interieur verlichting hebben mee branden in hun auto voordat de sleutel in het contact slot zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik in 09 byte 20

bit 6

(interior light dimming via body control module bcm) uitvinkt heb ik alleen alle dashboard verlichting nog. Alle raamschakelaars en ambiance verlichting is dan uit tot dat ik het contact uit doe. Dan is m'n dashboard verlichting uit maar gaat de ambiance en knop verlichting in de deuren pas aan. Ik heb het idee dat het ergens een verborgen bit is die aan moet omdit weer werkend te krijgen op een legale manier.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik in 09 byte 20

bit 6

(interior light dimming via body control module bcm) uitvinkt heb ik alleen alle dashboard verlichting nog. Alle raamschakelaars en ambiance verlichting is dan uit tot dat ik het contact uit doe. Dan is m'n dashboard verlichting uit maar gaat de ambiance en knop verlichting in de deuren pas aan. Ik heb het idee dat het ergens een verborgen bit is die aan moet omdit weer werkend te krijgen op een legale manier.

Misschien weet Uwe het :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden