Ga naar inhoud

Bandenboom bij de LIDL voor 13 Euries


Freeez

Aanbevolen berichten

In België was die velgenboom ook te koop maar dan zonder de accessoires voor 10,-.

Hij is wel niet echt stabiel maar zelfs voor mijn standaard 215/16 is hij niet hoog genoeg (de banden liggen gewoon op mekaar-). Ik ga hem dan maar gebruiken voor de winterbanden van de auto van mijn vrouw (185/15).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België was die velgenboom ook te koop maar dan zonder de accessoires voor 10,-.

Hij is wel niet echt stabiel maar zelfs voor mijn standaard 215/16 is hij niet hoog genoeg (de banden liggen gewoon op mekaar-). Ik ga hem dan maar gebruiken voor de winterbanden van de auto van mijn vrouw (185/15).

 

Bij Conrad te koop weliswaar zonder accessoires en rond €20 maar mijn 235 banden passen zonder probleem.

 

Greetz,Ralph.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stapel m'n banden zo wel op (bij de profile dan), wat is de meer waarde van zo'n banden snikkel? spaart het het rubber? ken ze namelijk niet.

Voor jou niet, maar er zijn ook mensen die Profile niet in de buurt hebben.

En liever hun velgjes thuis willen hebben liggen (hangen) daarvoor zo'n 'Snikkel'.

 

Moet wel zeggen dat ik het een rare woordkeuze is voor een bandenboom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een bandenboom van de conradt werkt prima genoeg ruimte tussen de banden. het er nu 17 inch van de gsi op.

Heb nog een boom en die is voo volgens jaar als ik nieuwe 18 inch voor de passat het gekocht.

 

Meen dat die banden boon toen 12,50 koste was in de aanbieding

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden