Ga naar inhoud
  • 0

Welke fakra kabel.


TopMusic

Vraag

Hallo iedereen.

Ik heb momenteel in mijn 3C2 van 2009 een rcd 310 autoradio zitten welke ik wil uitwisselen voor een kenwood dnx8160dabs, welke fakra kabel en iso-kabel heb ik nodig.

Moet er nog wat geprogrammeerd worden met vag-com.

Werkt de radio gelijk met het multifunctionele stuur of moet hier ook een speciale adapter tussen om de radio te kunnen bedienen ?

 

Groeten Fred

 

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom

 

Aansluiting bij kenwood moet je specifiek voor de VW kopen, zit niet bij de Kenwood

 

Canbus interface moet ook appart op type auto gekocht worden.

 

Ik heb zelf de DNX516Dabs en helaas niet met vcds te coderen.

 

Voor de rest een top mediasystem met veel beter geluid dan een RNS 310.510.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren alle spullen binnengekregen om de rcd 310 te vervangen voor een kenwood dubbeldin.

 

Vandaag alles ingebouwd, quadlock met stuurwielbediening (ACV) en leadkabel, fakra verloop met phantomvoeding, 2din inbouwframe, kenwood dnx8160dabs, 600w versterker (voor sub) en kicker 600w subwoofer en logo klapcamera.

 

Alles werkt op 1 punt na, het geluid is heel zacht wat uit de radio komt.

Voorheen in mijn 3BG stond volume op stand 12 voor goed geluid, nu moet ik de radio op 32 zetten voor hetzelfde niveau :(

 

Ik ging ervan uit dat er in mijn passat geen dynaudio oid ingebouwd was, kon namelijk via vcds ook niks zien wat daar op duide.

Of maak ik een fout hiermee, onde de stoelen zit namelijk ook niks wat op een versterker lijkt.

 

Heeft er iemand enig advies wat ik hieraan kan doen, of moet ik nieuwe draden naar mijn speakers toe trekken ?

 

Mvg Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volume gaat op de radio tot 40, na de 35 hoor je ook dat het geluid gaat vervormen.

 

Nu ik de subwoofer heb aangesloten moest ik de gain op de versterker bijna dichtdraaien om geen overmatige bas te krijgen.

 

Lijkt erop of er nog 1 of ander filter tussen de speakers zit wat het geluid mogelijk dermate dempt vanuit de radio.

 

Op de versterker zit alleen de sub aangesloten, niet de standaard speakers die in de auto zitten.

 

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden