Ga naar inhoud
  • 0

Dashcam


Rein12

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zijn er mensen die ervaring hebben met mirror dashcams? Maar dan wel een degelijke. Lijkt mij wel fijn om je huidige (standaard in mijn geval) binnenspiegel te vervangen door zo eentje.

 

Heb zelf een auto-vox x1 op het hoog. Aangezien ik geen lane assist hebt en geen achteruitrijd camera is het wel een mooie toevoeging naast de voor/achter camera functie.

Daarnaast rijd ik regelmatig met een volle auto waardoor binnenspiegel niet veel nut heeft ;)

 

En als ie uit staat heb je gewoon een spiegel...

 

Deze dus:

Kijk zoiets kan ik wel gebruiken in de bedrijfswagen, hier ga ik naar op zoek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb in mn T5 vandaag de Thinkware F800Pro geplaatst, die met enkele camera.
Kwam erg goed uit diverse testen en ook de nachtmodus schijnt er goed te zijn. De Thinkware is niet heel goedkoop en heeft geen schermpje om op te kijken, dat doe je allemaal met je GSM.

 

Ik heb vandaag de Parkingmode(incidentmode) ook geactiveerd met Accubeveiliging, hij stopt als de accuspanning onder de 12,2V(ingesteld) komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zelf de z-edge t4 geplaatst is niet te duur en maakt schitterende beelden..Heeft parking functie die goed functioneert, alleen geen wifi, maar een sd kaartje van 32 GB zit bijgeleverd. Dit is een duo camera setup maar gezien het feit dat de voorste camera een 4 inch touchscreen heeft en een grote blauwe led (heb ik afgeplakt) niet geheel onopvallend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mijn dashcam de led met zwarte stift bewerkt. Kan je nog steeds zien of hij aan staat, maar hij verblind niet meer.

Vandaag een nieuwe (betere) 2 channel cam besteld. Volgend jaar eens inbouwen. Degene die er nu in zit is 1 van de eerste, en begint nu een beetje de geest te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden