Ga naar inhoud
  • 0

Coming home problemen


The-stig

Vraag

Ik heb wat problemen met de coming home verlichting.

 

De leaving home verlichting werkt Prima maar bij het thuiskomen blijft de verlichting niet branden.

 

In het boekje stond dat je iets met je groot licht hendel moet doen maar ik snap er niks van.

 

De timer staat op 30 seconden.

 

Kan iemand mij uitleggen hoe het precies werkt of ingesteld moet worden?

 

Soms werkt het wel, heel raar.

 

Thanx.93298cc580d03f9ce17d707268f9bb40.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Coming home kan op 3 manieren ingesteld worden met vag-com: middels openen van de deur, grootlichtsein of automatisch. Allen nadat het contact is uitgezet en het buiten donker genoeg is volgens de lichtsensor.

 

Automatisch is de manier waarop het bij de B6 alleen kon, en die prefereer ik zelf want die vind ik ook de meest logische manier. Dus wellicht even (laten) aanpassen met vag-com?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden na het opnieuw instellen van de tijd.

Je kunt de auto afzetten een keer seinen voor je de deur opent.

In mijn geval is het een code aanpassen waardoor de verlichting wel weer automatisch aan gaat wat deze voor het opnieuw instellen wel deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is inderdaad inschakelen handmatig met de grootlicht hendel die je elke keer zult moeten herhalen. Of automatisch via vcds waar je de keuze hebt: verlichting inschakelen bij het uitzetten van de motor of bij openen van de deur. Dus in principe is er geen probleem denk ik.

aangepast door Roy_01
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is inderdaad inschakelen handmatig met de grootlicht hendel die je elke keer zult moeten herhalen. Of automatisch via vcds waar je de keuze hebt: verlichting inschakelen bij het uitzetten van de motor of bij openen van de deur. Dus in principe is er geen probleem denk ik.

Hier gaat die zodra de auto op slot gaat

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden