Ga naar inhoud
  • 0

Camber op een passat cc?


GewoonJoey

Vraag

Ben dus zoals sommige al weten nu met de passat bezig om de achter wielen in de wielkast te laten vallen (zonder de velgen af te laten draaien).

Wil nog gaan informeren naar het rollen van de wielkasten en dan vervolgens (indien nodig) wil de de achterwielen iets camber geven.

 

De vraag rest mij nu alleen, wat heb ik nodig om dit bij mijn passat cc uit 2009 te realiseren?

Op internet kan ik niet echt een specifieke optie vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kom je naar de meeting?

Ik heb zon spatbordroller nog nieuw in doos liggen.

Wanneer je je CC heb verlaagd word ke camber al negatiever, je hebt nu al dat de binnenzijde van de band meer slijt. Nog negatiever maakt de rijeigenschappen niet beter is mijn ervaring.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kom je naar de meeting?

Ik heb zon spatbordroller nog nieuw in doos liggen.

Wanneer je je CC heb verlaagd word ke camber al negatiever, je hebt nu al dat de binnenzijde van de band meer slijt. Nog negatiever maakt de rijeigenschappen niet beter is mijn ervaring.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ben niet bij de meeting helaas, rollen wil ik laten doen in weert (dreamworks), heb deze persoon aan de lijn gehad en klinkt allemaal heel netjes.

Is me gister inderdaad wel opgevallen dat de wielen iets verder in de kasten vallen al.

Had 80kg in de kofferbak liggen en toen zakte hij eigenlijk naar een mooie hoogte.

Viel gelijk op dat de uitsteek een stuk minder was.

 

Ik hoop natuurlijk met het rollen net genoeg resultaat te kunnen behalen maar zo niet denk ik toch na over wat extra camber.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden